Premiumbuces.com - Alicante (Sp)


jasper-94

Well-known member
Lid geworden
2 september 2010
Berichten
694
Leeftijd
29
Locatie
Maastricht
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een mooi stukje Fissidens Fonatus. Alle Nederlandse (web)shops hebben dit niet meer op voorraad en dat is al enkele weken zo.
Wat me opvalt is dat er steeds een, voor mij nieuwe, website in beeld komt; Premiumbuces.com. Daar hebben ze dit mos op voorraad én voor een redelijke prijs.

De winkel is gevestigd in Alicante, Spanje.
Website ziet er goed en betrouwbaar uit, in het Nederlands. Waardoor het initieel lijkt op een nieuwe Nederlandse webwinkel.

Ik twijfel of ik er iets moet bestellen, omdat de plantjes door de reis uit Spanje mogelijk in suboptimale conditie aankomen hier.
Is er toevallig iemand die bekend is met deze website? Er zijn vooralsnog geen Nederlandse reviews te vinden op het wereldwijde web.

Als niemand ervaring heeft, moet ik misschien zelf maar de proef op de som nemen :engel:

Jasper
 
Hier in holten wordt het verkocht, weet niet waar je woont. Kan de advertentie wel even opzoeken

Edit; zie dat ze deze niet meer specifiek verkoopt, maar je kunt altijd vragen of ze nog wat heeft. Ik heb het er destijds ook vandaan gehaald

Anchor Moss
€ 4,00
 
Ik heb er wel eens een keer besteld. Kwam allemaal in goede conditie binnen. Ik vindt ze wel duur.

Bij .aquarium-planten.com hebben ze trouwens Fissidens op voorraad
 
Ik heb daar ook eens besteld en ook een paar bijzondere mosjes. Vooral de prijzen vond ik premium. 10,- voor een lavasteentjes zo groot als mijn duimnagel met mos van 1 á 2 mm hoogte erop gebonden..
 
Dank voor de reacties allemaal. Goed om jullie ervaringen te horen.
Ik ga denk gewoon bestellen bij aquarium-planten.com, had niet gezien dat ze daar weer op voorraad zijn! :DD
 
Deze verkoper op marktplaats kun je ook altijd in de gaten houden of een berichtje sturen; heeft met enige regelmaat ook fissidens fontanus en veel andere zeldzamere mossen. Ik zie bij Diebo ook vaak bakjes fissidens fontanus, helaas is hun webshop alleen bagger dus daarvoor zou je dan naar Nieuwegein moeten.
 

Terug
Bovenaan