Wat is er nieuw

Probleem, ziekte of afwijking?

• Onderwerp starter Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum Startdatum
T

TonHageraats †

Guest
Vandaag kwam ik deze garnaal tegen een nog jonge blue bolt volgens mij met een vreemde rug, geen idee wat dit is en heb deze daarom ook maar gelijk uitgevangen, moet ik bang zijn dat er meerdere komen?, of is het iets wat mogelijk voorkomen kan worden?

2019-04-29 16.56.49.jpg

Vast een met een afwijking in de genen Ton maar ja dat is mijn gedachte maar hoor. Dat de verf op was is vast niet de reden😉

Ik heb zoiets vergelijkbaars ook weleens gezien tussen mijn blue bolts alleen niet zo erg als bij deze.
Had niet het idee dat de garnaal verder wat ergs mankeerde maar zeker weten doe je het nooit.
Denk dat het wel slim is dat je deze uitgevangen hebt voor de zekerheid,kan iets met de genen zijn wat John zegt idd.

Ik heb zoiets vergelijkbaars ook weleens gezien tussen mijn blue bolts alleen niet zo erg als bij deze.
Had niet het idee dat de garnaal verder wat ergs mankeerde maar zeker weten doe je het nooit.
Denk dat het wel slim is dat je deze uitgevangen hebt voor de zekerheid,kan iets met de genen zijn wat John zegt idd.
Dan ga ik er vanuit dat het niets ernstigs is en de rest er niet onder zal lijden, ik hou het scherp in de gaten, bedankt voor het meedenken.

Doet me wat denken aan een Blue Bolt Rilli😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan