Wat is er nieuw

Profilux 2 of 3 of een tijdrelay/modem

hjanssen

Well-known member
Lid geworden
17 juli 2009
Ik ben aan het stoeien met het volgend idee voor mijn Aquarium,
ik wil of dimbare leds of t5 lampen aansturen via profilux of zelf een schakelkast in elkaar knutselen.

ik wil elke lichtbron(4stuks) afzonderlijk van elkaar aan en uitschakelen met voor sommige langzaam aan en langzaam uit (zon op en ondergang).
en ook 2 ventilatoren in de lichtbak aan cq afschakelen,
is dit mogelijk met profilux of moet ik hiervoor een aparte schakelkast met tijdrelais bouwen ,
daarbij wil ik in geval van een failure een msg krijgen op mijn telefoon.
In mijn beroep (werkvoorbereider pompen) doen we dit met een modem en een simkaart.
zijn er ook mogelijkheden met profilux ik heb al wat handleidingen gelezen maar kom hier niet echt uit .
graag ervaring van mensen die profilux gebruiken

ik heb een profilux2 plus.
ik stuur met een LED module 4 kanalen aan voor mijn led verlichting en dan heb ik nog een TL armatuur dat aan en uitgeschakeld word via de stekkerdoos van de profilux.

profilux heeft een SMS module maar daar heb ik geen ervaring mee.
op robo-tank.ca kan je een controller met touchscreen kopen die e-mail alerts kan geven, hier heb ik (nog) geen ervaring mee.

ik vind remote alarmen sowieso niet zo heel spannend gezien ik alles heb ingesteld dat mocht het water te warm worden alles stuk voor stuk word uitgeschakeld.
mocht het water te koud worden kom ik er vrij rap achter gezien ik alles dagelijks naloop.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan