Profito en easy carbo


2 zakjes van die CMS en 1 zakje kleibolletjes mix

Houd er wel rekening mee, dat je die bolletjes zelf nog mag kleien!
Wel leuk om te doen met kinderen.
 
Klopt, beetje poeder in een bakje, heel klein beetje water erbij tot je een dikke pap hebt, met een theelepel een beetje op je hand doen en een bolletje van draaien, laten drogen of in de vriezer en je kan ze zo bij de wortels van de planten doen, onze oude Bertus draaide deze per 100 stuks :D
 
Klopt, beetje poeder in een bakje, heel klein beetje water erbij tot je een dikke pap hebt, met een theelepel een beetje op je hand doen en een bolletje van draaien, laten drogen of in de vriezer en je kan ze zo bij de wortels van de planten doen, onze oude Bertus draaide deze per 100 stuks :D

Ah okee, dank je Ton. Komt goed!

En als ze gedroogd zijn, kunnen ze dan gewoon in een afgesloten bakje in de aquarium kast bewaard worden?
 
Je voelt je dan weer net een kind van 4 Thea:D:D
 
Ja ik heb het eenmaal met Gwen gedaan maar nooit weer zal ik je zeggen:sorry:. Er zat meer klei op de grond en muren dan aan bolletjes was verwerkt.
 
Ja ik heb het eenmaal met Gwen gedaan maar nooit weer zal ik je zeggen:sorry:. Er zat meer klei op de grond en muren dan aan bolletjes was verwerkt.
Je moet ook niet zo kliederen John;):D
 
Je doet er wel snel te veel water bij dus begin met weinig.
 
Ja ik heb het eenmaal met Gwen gedaan maar nooit weer zal ik je zeggen:sorry:. Er zat meer klei op de grond en muren dan aan bolletjes was verwerkt.

Heb ik wel eens overwogen, om de muren met leem te laten stucken. Mooie natuurlijke kleur.
En de kleur is door en door.

Maar het is erg prijzig.
 
Heb ik wel eens overwogen, om de muren met leem te laten stucken. Mooie natuurlijke kleur.
En de kleur is door en door.

Maar het is erg prijzig.

Ga je het zelf halen in Limburg :) dat deed de mens heel heel heel lang geleden ook :) (en met de scouting nog steeds)

content
 
bah dubbelpost
 

Terug
Bovenaan