project wimpelaalbak

EEn pleco kan niet in een bak van 130 cm, die worden met gemak 40 cm, die gaan geheid vergroeien als je ze te klein huisvest
 
Ok omgewisseld tegen de sturisomus
 
Waarom geen L-nummer ipv pleco?
L-nummers worden iets kleiner(ligt eraan welke soort) en zijn nog mooier ook. Pleco’s moet je nooit samen in een bak zetten met vissen zoals wimpelalen
 
Want de wimpelalen komen in de 2 m bak en de pleco dus ook toch? Zo ja geen goed idee
 
Omdat ik pleco al heb, en m dus onderdak geef zo lang ie leeft. En er is maar één manier om erachter te komen of iets wel of niet werkt: uitproberen.
Lukt t niet, dan heb ik het iig geprobeerd en kan ik verder gaan zoeken naar een andere oplossing.
 
Ik weet t, en ik heb ook al begrepen dat ze iig van nood ook geen bezwaar tegen een flinke vorstvrije vijver hebben, dus als de nood aan de pleco komt mag ie de goudvissen gezelschap gaan houden.

En voordat er een aantal reacties komen in de trant van: daar had je aan moeten denken voor je de minder compatibele vissen kocht: klopt, helaas is mijn man nogal een impulskoper, en was hij me voor met de aanschaf van een stuk of wat nieuwe huisgenoten. en wijs geworden (nouja toch een beetje dan) doe ik nu mijn uiterste best om van te voren te onderzoeken wat wel en niet kan.
 
Tja veel vis wordt in een impuls gekocht hoor.
Ook bij mij.
 
Terug
Bovenaan