Wat is er nieuw

quarantaine bak

• Onderwerp starter Onderwerp starter bryan11
  • Startdatum Startdatum
B

bryan11

Guest
Hoe groot moet een quarantaine bak zijn voor discusvissen?

Hoeveel en hoe groot zijn de vissen? En hoelang wil je een quarantaine periode toepassen.

Ik ben eigenlijk wat informatie op het doen voor discusvissen in een quarantaine bak. ik heb nog geen discusvissen maar wil daar ooit eens aan beginnen. ik wil een quarantaine van 4 weken toepassen.

Oke,je wilt discus bijplaatsen.Of enkel discus houden?

Ik wil in de toekomst als ik genoeg ervaring heb opgedaan voor normale tropische vissen, een discus aquarium hebben. en nu heb ik gelezen dat als je nieuwe discusvissen erbij koopt dat je ze eerst in een quarantaine bak moet doen. ik weet nu voldoende over een quarantaine bak maar ik vraag me af hoe groot zon quarantaine bak moet zijn.

Hoeveel en hoe groot wil je de discussen?

Daar heb ik nog geen idee over.. ik wil gewoon even weten hoe groot zon quarantaine bak moet zijn. gewoon ongeveer.

Waar Alex volgens mij heen wilt is dat je voor 1 discus aan een heel ander formaat moet denken dan voor 12 stuks, net zoals dat Discussen van 8 cm met een heel ander formaat wegkunnen dan Discussen van 15 cm.

Dus dat is 'gewoon ongeveer' niet zo makkelijk te beantwoorden helaas.

~ Ivo

Nou het MOET niet het is welverstandig....

Als je nog geen vissen hebt hoef je je discusvissen niet in quarantaine te houden. Als je al wel vissen in je bak hebt zitten dan moet je geen vier maar zes weken quarantaine aanhouden. Verder kan er niets zinnigs gezegd worden over het formaat van de bak als niet helder is hoeveel vissen en in welk formaat ze gekocht worden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan