Wat is er nieuw

Qubiq pro 30 aquarium lek

Roos

New member
Lid geworden
3 februari 2025
Hallo allemaal,

Sinds 9 november 2024 heb ik weer een aquarium in huis genomen dit keer heb ik hem extra lang laten indraaien 7 weken in totaal. Nu is het zo dat er water vanonder het zwarte plateau vandaan komt en ik nu dus het vermoeden heb dat die lek is. Wat kan ik hiermee doen?
Ik heb nu uit noodzorg er een handoek omheen gelegd omdat ik geen aquarium heb om de garnalen in over te zetten.

Nu vroeg ik mij ook af of ik een goede keuze heb gemaakt met dit aquarium of had ik een ander type model moeten kopen? Ik heb jaren een aquarium gehad maar dit nog nooit meegemaakt.

Ondertussen heb ik een ander aquarium staan waar de garnalen inzitten.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Roos.

Als het om een nieuwe gaat, is het een gevalletje garantie en zou ik contact opnemen met de verkoper 🙂

Heb ik gedaan ze willen het aquarium terug hebben zodat ze onderzoek kunnen doen. Dit ga ik ook doen en ik heb er foto's bij zitten.

Normaliter gevalletje garantie.

Hallo allemaal,

Sinds 9 november 2024 heb ik weer een aquarium in huis genomen dit keer heb ik hem extra lang laten indraaien 7 weken in totaal. Nu is het zo dat er water vanonder het zwarte plateau vandaan komt en ik nu dus het vermoeden heb dat die lek is. Wat kan ik hiermee doen?
Ik heb nu uit noodzorg er een handoek omheen gelegd omdat ik geen aquarium heb om de garnalen in over te zetten.

Nu vroeg ik mij ook af of ik een goede keuze heb gemaakt met dit aquarium of had ik een ander type model moeten kopen? Ik heb jaren een aquarium gehad maar dit nog nooit meegemaakt.

Ondertussen heb ik een ander aquarium staan waar de garnalen inzitten.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Roos.
Ik lees bij Bol.com dat dit vaak voorkomt met de superfish cubic's.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan