Wat is er nieuw

Ramirezi met zwemblaasprobleem?

MadhouseNL

Well-known member
Lid geworden
26 juli 2022
Leeftijd
37
Allen ,

Ik heb een ramirezi blue electric welke ineens sinds vandaag op de bodem ligt. Hij ligt wel keurig recht , eet en probeerd nog steeds dapper te doen. Echter als hij probeert te zwemmen zie je dat hij duidelijk moeite heeft en dit doet met z’n koppie omhoog. Wat raden jullie het beste aan om te doen? De rest van het aquarium doet het perfect. Heb zelfs Corry eitjes op de ramen hangen.

heb je je waterwaarden gecontroleerd? volgens mij is het van de ramirezi bekend dat het een kwetsbaar visje is..

heb je je waterwaarden gecontroleerd? volgens mij is het van de ramirezi bekend dat het een kwetsbaar visje is..
Eerlijk gezegd nee , maar heb wel voor de zekerheid 70% wissel uitgevoerd, zal morgen ochtend eens een druppel testje doen

• Leuk
Waarderingen: F.
Tja dat is zeker een zwakke vis en dit is vaak einde Latijn. Staan de schubben uit?

Helaas heb ik de vis net in moeten slapen , ik heb het vermoedde dat hij wellicht teveel corrydoras eitjes heeft opgegeten welke voor verstopping hebben gezorgd(deze zaten op het raam geplakt ) . Hij heeft vorige week een esha kuurtje gehad en doperwten. Ik heb nog Epson zout overwogen maar de vis was nu helemaal donker en zag er niet goed uit.

Toch bedankt allemaal voor alle tips en meedenken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan