Ranzijn Tuin & Dier Aalsmeer


kellemes

Well-known member
Lid geworden
8 december 2012
Berichten
5,169
Locatie
Kan alle kanten op..
Kom hier regelmatig voor kattenartikelen, puur omdat er niet veel te kiezen is in mijn regio spijtig genoeg.
Voor katten- en honden-artikelen is het assortiment groot.

Voor wat betreft de aquarium-afdeling vind ik het eindoordeel slecht tot zeer slecht.
Veel dode vissen in de bakken, vaak half aangevreten dus die liggen er al een tijd.
Assortiment is zeer beperkt.
Prijzen zijn niet schokkend hoog.
Levend voer is meestal niet meer dan zakjes gevuld met grotendeels dode dieren.
Kennis bij medewerkers in de aquariumafdeling is simpelweg niet aanwezig.

Wat mij betreft is deze zaak voor de aquariumhouder een winkel om te mijden.
 
Het gaat daar een beetje in een golfbeweging,kom er ook wel eens en soms ziet het er goed uit en soms niet...Zo nu en dan zijn er vissen dat je denkt hoe kun je dat verkopen en de andere keer denk je hoe kom je daar nou aan? Ik heb zelf eens de Dormitator Lebretonis daar weg gehaald en dat is geen vis dat je zegt dat je deze regelmatig tegen komt. Voor de rest klein assortiment en geen kennis...
Wel jammer overigens want het is een grote winkel met potentie maar dan moet je die wel benutten...
 
Ik vind het vooral teleurstellend omdat ze zichzelf 'Tuin & Dier' noemen, ze pretenderen meer te zijn dan een 'tuincentrum met dierenhoek'. Ze hebben zelfs een dierenarts-praktijk als onderdeel van de zaak, dan mag je toch wat meer kennis verwachten mbt verantwoord dieren houden en verhandelen.
Klein assortiment is jammer maar daar kan ik geen bezwaar tegen hebben, dat zijn bedrijfstechnische keuzes.. maar op het moment dat je in dieren gaat handelen 'vind ik' dat je bijzondere kennis in huis moet hebben om die verantwoord te houden en te verhandelen.
Maar goed, ik realiseer me dat ik hoge eisen stel ;)
 
vind ik niet hoor dat je hoge eisen stelt, je mag wel wat verwachten van zo'n winkel..
 

Terug
Bovenaan