Rasbora zwanger


Ferre Christiaens

Well-known member
Lid geworden
23 mei 2023
Berichten
154
Leeftijd
18
Locatie
Tienen (België)
Hallo iedereen,
ik vroeg me af wat de kenmerken waren van een zwanger rasbora wijfje. Ik zie denk ik bij die van mij de eileider ofzo iets er uit staan zoals bij een betta, maar ik weet niet of het bij deze soort ook een aanwijzing is. Ik heb in mijn bak niet bepaald de benodigdheden om eitjes te laten leggen en ze te laten uitkomen dus ik denk dat ik ze gewoon ga laten doen en als ze de eitjes legt, dan zie ik wel of ze uitkomen. Het is belangrijk om te weten want het zou ook kunnen dat ik ze per ongeluk teveel gevoederd heb, ze waren nogal enthousiast over diepvries voer en ze bleven maar eten.

ps: ik zal nog proberen een foto toe te voegen maar ik ben niet zeker of het duidelijk gaat zijn...
Alvast bedankt!
 
Even wachten of het weer wegtrekt als je denk dat het voer is. Foto s zien we nog niet overigens.
 
Oei ja sorry, helemaal vergeten, sorry. Ze zien er terug want magerder uit maar nog steeds vrij dik maar ik denk dat het niets erg zal zijn.
 
En mocht ze eitjes los laten, dan is dat voor de andere bewoners in je bak een heerlijke snack.
 
Ja ze zijn ook voller maar zoals jullie inderdaad zeggen, aangezien ik niet de juiste omgeving heb in mijn bak om ze te leggen en groot te worden zullen ze opgegeten worden hahaha.
 
Ja ze zijn ook voller maar zoals jullie inderdaad zeggen, aangezien ik niet de juiste omgeving heb in mijn bak om ze te leggen en groot te worden zullen ze opgegeten worden hahaha.
Als de anderen het door hebben raken de eitjes de bodem niet eens.
 

Terug
Bovenaan