Je hebt ongelijk! Het is niets eens een Dwerggoerami, maar een kerngezonde Colisa labiosa "Orange". Een zgn Diklipgroemie, een vrouwtje.Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb, maar het lijkt mij meer een dwerggoerami met iridovirus te zijn.
Gelukkig maar!Je hebt ongelijk! Het is niets eens een Dwerggoerami, maar een kerngezonde Colisa labiosa "Orange". Een zgn Diklipgroemie, een vrouwtje.
Volkomen mee eens en pas op dat deze soort geen irridovirus ontwikkeld.Je hebt ongelijk! Het is niets eens een Dwerggoerami, maar een kerngezonde Colisa labiosa "Orange". Een zgn Diklipgroemie, een vrouwtje.
Worden wel vaker als Honinggoerami verkocht maar zijn het dus niet.
Dit soort is vrij gevoelig voor stress. Als je de vis enkele dagen hebt zal zij weer mooi op kleur komen.
https://www.aquariumglaser.de/en/25-perchlike-fishes/colisa-labiosa-orange-2/
Het iridovirus komt niet voor bij dit soort.Volkomen mee eens en pas op dat deze soort geen irridovirus ontwikkeld.
Ik dacht dat alleen dr Honinggourami er redelijk van was gevrijwaardHet iridovirus komt niet voor bij dit soort.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.