Wat is er nieuw

Regenbooggarnalen

• Onderwerp starter Onderwerp starter huuub
  • Startdatum Startdatum
H

huuub

Guest
Ik ben mijn 15 garnalen kwijt ik heb er nog maar 2 gezien van de 17 en ik onderhoud alles goed. Wat moet ik doen of wat doe ik verkeerd.

Het zijn meesters in het verstoppen dus wie weet zijn zee r wel hoor. Of heb je dode gevonden?

Nou als garnalen kunnen vervellen geen maar ik heb wel een doorzichtige garnalenvorm zonder ogen of ingewanden maar ik heb 4 van de 17 al gevonden

Met op een vaste plaats te voederen durven ze ook allemaal te voorschijn komen hoor .

Nou als garnalen kunnen vervellen geen maar ik heb wel een doorzichtige garnalenvorm zonder ogen of ingewanden maar ik heb 4 van de 17 al gevonden
Dan zal je een vervelling hebben zien liggen.

Ik ben mijn 15 garnalen kwijt ik heb er nog maar 2 gezien van de 17 en ik onderhoud alles goed. Wat moet ik doen of wat doe ik verkeerd.

Garnalen zijn heel goed in verstoppen dus misschien is het dat maar om andere dingen uit te sluiten is het handig om zoveel mogelijk info over je bak te hebben.
Misschien zwemmen er ook vissen in die de garnalen hebben opgegeten bv?
Dus als het mogelijk is graag zoveel mogelijk info en het liefst ook een foto.

Inderdaad, heeft zin meer info te geven, eventuele waterwaardes, temp, foto kan helpen, andere aanwezige dieren, voeding etc..
Regenbooggarnalen (wetenschappelijke benaming?) zoals elke andere soort vereisen weer hun eigen typische voorwaarden en kunnen vrij snel het loodje leggen als je het niet helemaal precies goed op orde hebt.
Wat dat betreft zijn garnalen (alle soorten) vrij ONvergevingsgezind , ze leggen simpelweg het loodje als ze niet tevreden zijn 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan