Wat is er nieuw

Rendo Shrimps

• Onderwerp starter Onderwerp starter IlonaenLex
  • Startdatum Startdatum
I

IlonaenLex

Guest
Hoihoi.

Ik denk er over na om mijn Babaulti garnalen bij Rendo Shrimps te gaan bestellen. Hebben jullie hier ervaringen mee? Een mede-forummer gaf me de raad om daar eens te kijken en het scheelt inderdaad een hele hoop geld! 🙂

Groetjes,
Ilona

ik zou nooit dieren laten opsturen, je weet nooit precies wat je krijgt.

garnalenwereld schijnt wel betrouwbaar te zijn toch. Heb zelf geen ervaring maar zit wel in de planning

Ik hoor veel positieve ervaringen met Rendo Shrimps. Heb er ��n keer wat besteld, maar ik vond de kleur van de garnalen matig. Ook de klantenservice vond ik erg tegenvallen. Maar zoals al gezegd, ik hoor vrijwel alleen maar positieve reacties.

En vind Garnalenwereld ook vrij prijzig...

Net ff gekeken op de site van Rendo en die hebben echt mooi spul en leuke aanbiedingen,snel weer weggeklikt anders kan ik me niet beheersen! 😉

Ik heb diverse malen besteld bij Rendo en vind de prijs erg gunstig en de kwaliteit goed. Als er onverwacht een diertje dood is kun je dat melden en bij een volgende keer vergoeden ze die meer dan dubbel. De verzending is perfect gewoon. Wordt keurig ingepakt en vaak max 10 garnalen per zak en indien nodig een heatpack erbij.
Ik heb er al rode sakuras besteld en citroentyjes en bijtjes en de cr.
Heb nog nooit te klagen gehad tot nu toe.
Ik kan het iedereen aanraden.

@John
Sla je slag maar hoor 😉

Graag maar ik zoek nog een sponsor John dus als je wat kan missen? 😉

Seabait zei:
Graag maar ik zoek nog een sponsor John dus als je wat kan missen? 😉

Wat een toeval zeg John.
Die zoekt deze John ook al een tijdje hoor 😛

Zo,is toch anders geweest. van Tino.
Maar ja, hij had hier in de begin periode bestelling gebracht.
Wordt dus ook minder.

Crowdfunding, heren Johnnen? 😀

nou ik ben wel tevreden over garnalenwereld, maar jah das maar net hoe of wat denk ik,

hahaha ik zoek ook nog sponsors hoor dus sluit me er wel bij aan.

jessicapilon zei:
Ik heb diverse malen besteld bij Rendo en vind de prijs erg gunstig en de kwaliteit goed. Als er onverwacht een diertje dood is kun je dat melden en bij een volgende keer vergoeden ze die meer dan dubbel. De verzending is perfect gewoon. Wordt keurig ingepakt en vaak max 10 garnalen per zak en indien nodig een heatpack erbij.
Ik heb er al rode sakuras besteld en citroentyjes en bijtjes en de cr.
Heb nog nooit te klagen gehad tot nu toe.
Ik kan het iedereen aanraden.

@John
Sla je slag maar hoor 😉

Ik doe het bij Rendo Shrimp nooit meer. Het gaat me net name om de klantenservice, heb nooit een reactie gehad op mijn mails.
Er kan natuurlijk een keer wat fout gaan, dat is niet erg.Maar geen reactie meer geven vind ik dan wel weer jammer.

Maar misschien had ik gewoon pech en was er op dat moment een invaller die maar wat deed of zo.

Ik heb ze besteld bij Rendo... Ben benieuwd... Mijn duits is niet geweldig (lees: drie keer kansloos) dus hoop dat alles goed overgekomen is!

Wegens geen enkel adres bij mij in de buurt waar ik de juiste garnaaltjes kan kopen, veruit de meeste shops die ik mailde met de vraag of ze in voorraad zijn laten niets van zich horen.. slecht dit maar goed.

En dus heb ik maar groep garnaaltjes besteld bij onze Duitse vrienden, mijn Duits is niet 3, niet 4 maar 5 keer kansloos, dus hoop dat het allemaal goed is gegaan 😉
Zoals ik begrijp worden ze maandag verstuurd, ik wacht af.
Laat wel weten hoe het verder verloopt..

Dinsdag werden ze keurig bezorgd door de UPS..
Ze waren allemaal in leven, heat-pack wat erbij zat lag tegen de transportzak aan en was lekker warm.
Bij het overwennen (waar ik 3 a 4 uur over heb gedaan) heeft toch 1 exemplaar besloten z'n leven te be�indigen, tot mijn grote verbazing zag ik binnen het half uur een grote puntslak het dode garnaaltje de bodem in trekken :O
De rest dartelt vrolijk rond..
Klein foto-overzicht voor diegenen die zich afvragen hoe zoiets nou verpakt wordt..

U_Qeq88_SKyGs3HdGkARRKBoTaSwv4C5.jpeg

wat ik erover hoor is dat algemeen de kwaliteit best wel goed is, alleen de klantenservice heel slecht,
als je op je mail al antwoord krijgt zit er meestal week/2 weken tussen.
toch blijft het hier ook kriebelen om het een keer te proberen..

Foto s zien er weer keurig uit en ik heb zoals al wel eerder aangegeven alleen goede ervaringen met deze zaak.
Soms reageert men niet zo snel op de mail, maar ja dat zal wel een reden hebben en is denk ik nog wel een verbeterpuntje.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan