Fungicides zijn namelijk schadelijk voor het levende organisme in aquariums. Om die reden zit er in een aquarium kit geen fungicide maar azijnzuur.Leuk stukje sluikreclame?
Ik mis de gegevens waarom juist die ene soort wel en alle andere niet?
Ik zou eerder dit in de gaten houden , dit gaat wellicht nog een stuk verder "groeien" ...Dan mis ik nogsteeds onderbouwde argumenten over waarom dat zo is
Dat weet ik , daarom zie je dat ook zo , te dun om iets op te vangen en wellicht in combinatie met een te korte uitharding .Er zit nog wel kit, maar heel dun.
In gunstige omstandigheden haal je misschien 1,5mm uitharding per dag (vanaf elke kant gezien waar er lucht aan kan)48 uur is voldoende, dan ruik je de zure lucht ook niet meer en kun je met je nagel uittesten dat de kit voldoende is uitgehard.
Ik heb deze kit gebruikt: https://www.petsplace.nl/superfish-...4MjUzMy4xLjAuMTczNDk4MjUzMy4wLjAuODM4MTEwNDk2.
Het lijkt er op dat de ruit hier wat harder aangedrukt is dan op andere stukken en de kit wat tussen het glas uit geduwd is.
Gefeliciteerd, maar zo zit ik gelukkig niet in elkaarGlas in de glasbak en tubes kit in het depot.
Bij hornbach zoiets vers van de pallet!
Dat is tegenwoordig zo efficient goedkoper geworden.
Ciano 60 standaard , heb je alles erbij dat is hier niet na te bootsen.
IK zal de technische data van die kit ook eens bekijken......dit heeft mijn nieuwsgierigheid wel gewekt welke mijn LFS had geadviseerd om mijn achterwand mee te verlijmen, een siliconen speciaal voor volglas aquariums.
https://www.soudalshop.nl/siliconenkit/aquarium-kit/soudal-silirub-aq-300ml-p:1891/&cc=230
Geadviseerd wordt om tussen de zijkanten en tussen de zijkant en de bodem een voeg aan te houden van 1 à 2 mm dikte. Inwendige hoeken afwerken als driehoekige voeg van 3 tot 5 mm afhankelijk van het waterniveau
Bekijk bijlage 383135
Bekijk bijlage 383136
Is dat nou werkelijk met een duim eronder dat jij gelukkig zo niet in elkaar zit??Gefeliciteerd, maar zo zit ik gelukkig niet in elkaar
Nou dat is denk ik een duim van mij en ik vindt dat als je wel technisch bent en iets kan repareren dat je dat gerust kan doen voordat je geld uitgeeft. Een 80cm kost geen vermogen maar voor veel mensen kan het best een flinke uitgave zijn. Dus ja waarom niet iets proberen voordat je het weggooit.Is dat nou werkelijk met een duim eronder dat jij gelukkig zo niet in elkaar zit??
Het lijkt er op dat de ruit hier wat harder aangedrukt is dan op andere stukken en de kit wat tussen het glas uit geduwd is.
morgen dus weer kitresten peuteren en kijken of ik hem dan ook nog gelijmd krijg 🙂
Hier lijkt het een eitje maar om dit zo te kunnen moet je er een heleboel doen 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.