J
Jeepke
Guest
Geachte ,
Dacht even om mijn bakje ook even hier te plaatsen , dit leek me leuk om kritiek en commentaar of voor mensen die die ideen hebben om iets anders te plaatsen of bij te zetten in de bak ...
Het is een rio 125
Voedings bodem en fijne korel van jbl manado
Jbl cristalprodi greenline 702
Co2 set
Uv lamp op de externe filter
Plantenbak werkt op co2 120 bellen per minuut en werk volgends de ei methode van plantedbox 50% water verversen per week met temp van 23 graden , neem iets kouder dit lijkt in mijn ogen even een iets meer zuurstof boostje te geven dan warm water en de levendbarende vinden dit ook even leuk .. de thermostaat staan op 26 graden ... lampen zijn de juwel high lite en nature t5 bijde 28 watt met reflectoren ,
Is beplant met
Heterhantera zosterfolia
Hygrophila salicifolia
Rotala rotundifolia
Taxiphyllum sp Giant
Ludwigia arcuata
Staurogyne porto velho
Hydrocotyle tripartita "Japan"
Naaldgras
Draaid nu ongeveer 1 maand op co2 en ei methode , dus ben nog begineling qua scape en planten , maar weet wel de basis principes ...
Visbestand is
5 x platy
15 neon tetra
1 siamese algeneter
Klein koppeltje maanvis ong 5 cm (zullen waarschijnelijk naar de grotere bak gaan over paar maandjes )
Alvast een aantal beeldjes ...
Mvg
Dacht even om mijn bakje ook even hier te plaatsen , dit leek me leuk om kritiek en commentaar of voor mensen die die ideen hebben om iets anders te plaatsen of bij te zetten in de bak ...
Het is een rio 125
Voedings bodem en fijne korel van jbl manado
Jbl cristalprodi greenline 702
Co2 set
Uv lamp op de externe filter
Plantenbak werkt op co2 120 bellen per minuut en werk volgends de ei methode van plantedbox 50% water verversen per week met temp van 23 graden , neem iets kouder dit lijkt in mijn ogen even een iets meer zuurstof boostje te geven dan warm water en de levendbarende vinden dit ook even leuk .. de thermostaat staan op 26 graden ... lampen zijn de juwel high lite en nature t5 bijde 28 watt met reflectoren ,
Is beplant met
Heterhantera zosterfolia
Hygrophila salicifolia
Rotala rotundifolia
Taxiphyllum sp Giant
Ludwigia arcuata
Staurogyne porto velho
Hydrocotyle tripartita "Japan"
Naaldgras
Draaid nu ongeveer 1 maand op co2 en ei methode , dus ben nog begineling qua scape en planten , maar weet wel de basis principes ...
Visbestand is
5 x platy
15 neon tetra
1 siamese algeneter
Klein koppeltje maanvis ong 5 cm (zullen waarschijnelijk naar de grotere bak gaan over paar maandjes )
Alvast een aantal beeldjes ...
Mvg