Ik zou eerst met een spraybar kijken wat de circulatie is want de meeste leden gebruiken geen stromingspomp in een 80cm.
Thijs, het lijkt me dat een zuignap met houder, zijn los te verkrijgen als set, bij de einddop in de buurt mogelijk is. Er zijn bij JBL in de set langere houders en kortere.Oke denk dat ik dan voor dat stromings pompje ga
Oke dat is ook de juiste maat wat ik heb
Ja maar vind het niet echt mooi foto komt vanavond naar me wekJe zei toch dat je met die verlengde uitstroom nu toch goede stroming hebt?
Dan gewoon planten erin....
Even aan de kofie kijk even of ik die kan vindenIk zou zeggen, plaats aub een foto, een totaalplaatje.
Datbis er een die je op je uit laat zet van de pompBest veel voor zo n bakje en ik zou anders kijken naar een flipper of inline diffuser. Met een medium flipper heb ik de ph jaren naar 6.8 kunnen verlagen vanaf ph 8. Dan was ik zo n 80 bellen nodig.
John, ik heb deze. Alleen qua afbeelding en bevestiging klopt het niet.
Alleen de bellenteller eerst zelf wat water in doen. De rest gebeurt via het filter.Mooi ja moed je die ook eerst laten vullen met water ?
Ze hebben niet allemaal een bellenteller en de mijne van Ali dus niet. Je kan ook een losse bellenteller gebruiken als je dat zou willen.Alleen de bellenteller eerst zelf wat water in doen. De rest gebeurt via het filter.
Hier zie je wen foto en een filmpje van hoe de bak loopt en stroomt hoe ik het gister verandert heb met de interne filterBtw, ik heb altijd met een flipper gewerkt en dat ging prima. Je ziet hem wel maar als je hem op de achterwand plakt tegen de zijruit aan dan zie je hem amper en zelf zou ik dat proberen op zo n 80cm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.