Rio 180 van blablabla


De inrichting lijkt heel erg anders, maar qua planten heb ik niet zoveel gedaan.

Het hout is gekanteld, en rechts heb ik een paar plantjes getopt. Van het zand wil ik een strand of paadje maken, daar ben ik nog niet helemaal uit. Idee�n zijn altijd welkom natuurlijk :D

717679blablabla_0_82_img_0898.jpg
 
Zo zo, dit is echt een schitterende bak geworden, heerlijk al dat groen :thumbs:
 
Bedankt voor jullie leuke reacties! Vanochtend ben ik naar de dierenwinkel geweest. Heb daar wat stenen en, jawel, nog meer planten gehaald. Ik heb er een strandje van gemaakt. Hopelijk gaan de corydoraatjes het waarderen. Foto's komen nog :)
 
Wat ben ik toch laks in het bijhouden haha. Hier een update. Aan de inrichting heb ik zo goed als niks veranderd, dit om toch eerst het algenprobleem op te lossen. Eergisteren maakte ik mijn filter schoon, maar toen ik hem opnieuw aanzette, liep deze aan alle kanten over. Toen snel rubbertjes gehaald (in de hoop dat dit het probleem was). Dit hielp. Het filter liep niet meer aan de zijkanten over, maar nu aan de bovenkant. Na even kijken zag ik dat er een stukje van de behuizing kapot was, dus toen ben ik met mijn vriend snel naar de winkel gereden. Daar heb ik (na lang twijfelen) de JBL Greenline 1501 gehaald. En pompen dat ie doet! Heerlijk. De plantjes moeten er nog wel even aan wennen, sommige worden een beetje weggeblazen, maar dat komt vast wel goed.
 
Laatste update.

Het aquarium is leeg. Pomp is schoon gemaakt en opgeruimd. Ik ben gestopt met de hobby.
Totaal niet vrijwillig, maar het moest.
Ik ben op kamers gegaan voor het laatste jaar van de bachelor Dierwetenschappen.
Misschien dat ik daarna weer thuis ga wonen (leenstelsel en ellende)

Zodra ik thuis woon, start ik het aquarium weer op.
Heb wel lekker veel tijd om na te gaan denken over wat voor vis ik wil..
Op het moment denk ik aan:

15 x sumatraan
10 x corydoras

Verder wil ik de bak inrichten met zand, hout en lekker veel planten.

Maar man o man... wat mis ik de hobby. Verschrikkelijk.:(
 
oh wat jammer, maar goed. prioriteiten natuurlijk :)
 

Terug
Bovenaan