Rio 240 overzet naar rio 350 (jarno457)


Tja ik vraag me af of dat echt veel nut heeft want als je genoeg planten hebt dan is dat denk ik overbodig.
Of is er een andere reden om dit te willen gebruiken.
 

Tja ik vraag me af of dat echt veel nut heeft want als je genoeg planten hebt dan is dat denk ik overbodig.
Of is er een andere reden om dit te willen gebruiken.
Vooral omdat de guppen constant boven lucht lijken te happen
 

Bijlagen

  • VID_20240603_200653.mp4
    22.7 MB
Guppen zitten vaak ook bij het oppervlak dus ik weet niet of dat zo bijzonder is. Video is kort en normaliter zouden ze ook wel lager moeten gaan zwemmen.
 

Guppen zitten vaak ook bij het oppervlak dus ik weet niet of dat zo bijzonder is. Video is kort en normaliter zouden ze ook wel lager moeten gaan zwemmen.
Ja ze zwemmen soms ook door de middenlaag. Maar wel vooral boven. Dit is de eerste keer dat ik guppen heb na een stuk of 7 bakken dus heb ook geen idee of het normaal is. De rest van het visbestand zwemt wel in de midden/onder laag. Zouden de guppen dan meer in de middenlaag zwemmen met een oxidator?
 
Misschien is dit een iets duidelijker filmpje. Richting de avond hangen zie wat meer bovenin want dan is de co2 iets hoger.
 

Bijlagen

  • VID_20240604_162005.mp4
    50 MB
Hierbij nog een update van de bak. Alles groeit goed. Ik heb alleen 2 vissen die mijn planten opeten🤣 zie de plant in het midden (ben de naam vergeten). Deze vissen zijn meegekomen met de nieuwe bak en kan ze met geen mogelijkheid eruit vangen😂
 

Bijlagen

  • VID_20240608_213018.mp4
    25.3 MB
  • Screenshot_2024-06-09-11-04-07-547_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2024-06-09-11-04-07-547_com.miui.gallery.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 12

Terug
Bovenaan