Rio 400 van aquaria17


Het pseudotropheus sp. acei vrouwtje heeft haar jongen vandaag losgelaten! Heel leuk om te zien. Het zijn een stuk of 20 donkere jongen met streepjes. Ze zitten allemaal bovenop een steen. Heb er een foto van gemaakt, maar het is wel een zoekplaatje:

384255aquaria17_0_84_image1.jpg
 
Mooi hoor! En leuk die jongen. Mag ik vragen welke planten je er precies in hebt zitten? En laten ze die een beetje met rust?
 
Ik heb er vallisneria, echinodorus en crypto's in zitten. Die laten ze goed met rust. Eigenlijk vind ik nooit losgetrokken planten.

Vandaag heb ik de opstelling van de stenen iets aangepast:

882278aquaria17_0_84_image1.jpg


De copadichromis borleyi red kadango komt helaas niet zo goed op kleur. Heb het idee dat het een wat zwakkere vis is. Wordt ook vaak achterna gezeten door de andere vissen. Misschien dat ik hem weg doe en een nieuw mannetje aanschaf.
 
Alle jonge labidochromis caruleus yellow en pseudotropheus sp. acei jongen zijn verkocht. En er zijn ook al weer nieuwe op komst! En als ik het goed gezien heb, heeft ook de aulonocara fire fish de bek vol, maar die verstopt zich heel goed dus kan het niet zo goed zien.

Maar de jongen plaats ik steeds over naar mijn 60cm bakje om ze een klein beetje te laten opgroeien. Hier heb ik ook een trio algeneters in zitten. Deze algeneters hebben nu ook heel veel jongen! Dus de bak zit nu niet vol met malawi jongen, maar met ancistrus jongen:

436951aquaria17_0_84_image1_1.jpg


Weer eens wat anders, en ook heel leuk om te zien : )
 
Leuke baby Ancistrusjes! Wat voor soort zijn ze?
Groetjes!
 
Mooie bak en leuk zeg al die jonkies!
 
Leuk zech die kleintjes :D Ik heb ze zelf ook :)
 
Het zijn borstelneuzen. Ze kweken inderdaad makkelijk, maar goed jongen blijven leuk :)
 
Een leuke kleurrijke bak, leuke vissen, heel gezellig!
 
Aparte en zeer mooi ingerichte bak!
 
Bedankt voor de complimenten, leuk om te horen! : )

Ik heb nog even een paar foto's gemaakt. Dit is mijn copadichromis borleyi red kadango weer. Nog steeds geen kleur, erg jammer:

746167aquaria17_0_84_image1_1.jpg


Dit is de jonge tetrastigma, die begint wel langzaam op kleur te komen!

621684aquaria17_0_84_image2_1.jpg


En nog even een close up van mijn milomo, die ook steeds meer kleur begint te krijgen naar mijn idee

517547aquaria17_0_84_image4.jpg
 

Terug
Bovenaan