Wat is er nieuw

Rio 400 van Vladimir

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vladimir
  • Startdatum Startdatum
Heel mooi 🙂

Ik zal maar weer even een update doen, ik heb de bak moeten omgooien door blauwalg. Er zijn nu minder takken en ik wil meer richting een eenvoudige plantenbak gaan. Ik heb nu nog een beetje alg maar als de plantjes eenmaal aanslaan hoop ik dat het wel weg gaat. Mijn bestand is nu:

ongeveer 30 x Neon tetra
4 x sleutelgat cichlide
7 x otocinclus
8 x keizertetra (bedoeling is om hier meer van te maken)
ongeveer 25 x corydoras panda
x aantal helena slakken

Hier wat foto's

otupW3orQbkgSEufKNUaa1Ti65pUg8hz.jpegDSCN0001 by rakkerb, on Flickr

otupW3orQbkgSEufKNUaa1Ti65pUg8hz.jpegDSCN0041 by rakkerb, on Flickr

otupW3orQbkgSEufKNUaa1Ti65pUg8hz.jpegDSCN0065 by rakkerb, on Flickr

otupW3orQbkgSEufKNUaa1Ti65pUg8hz.jpegDSCN0062 by rakkerb, on Flickr

otupW3orQbkgSEufKNUaa1Ti65pUg8hz.jpegDSCN0036 by rakkerb, on Flickr

die otocinclus heeft nog genoeg te doen 🙂

mooie foto's

Wat een mooie foto met de sleutelgatcichliden en corydorasjes.

Ik heb een koppeltje laetacara dorsigera in het aquarium gedaan. Later komen er foto's.

Leuk! 😀

Een bewezen/reeds gevormd koppel, of een M en V en hoop je dat het een koppel is?

~ Ivo

Ik hoop dat het een koppel is. Ze zijn nog klein dus heel goed is het niet te zien.

wauw nou ben ik stiekum kleinnnnnn beetje jaloers hahaha dus snel maar foto;s plaatsen hoor, kan ik er hier van genieten

De eitjes zijn inmiddels weer weg.

dat is jammer,

bak oogt nu een stuk frisser (/schoner) :thumbs:

Mooie inrichting 🙂
Je 2e update vind ik erg mooi.

Maar weer eens een update. De t5-verlichting is helaas kapot gegaan. Ik heb deze vervangen voor t8 verlichting. Omdat ik toch weinig planten heb maakt dit niet veel uit voor mij. De planten beginnen nu weer aan te slaan.

946857vladimir_0_82_dsc_0410.jpg

332926vladimir_0_82_dsc_0404.jpg

135815vladimir_0_82_dsc_0407.jpg

Lekker hoor! 😀

Heb je nu ook andere kleur lampen erin dan voorheen of zie ik dat verkeerd?
Misschien nog ergens wat bladeren plukken voor op de bodem?

~ Ivo

Er zitten inderdaad andere lampen (JBL Color en een Philips 840) in, maar het ligt misschien ook een beetje aan de foto.

Zoals je ziet is de inrichting ook iets veranderd. Vallisneria is eruit en is vervangen door een lelie.

Ik vind het er goed uitzien!
mooie foto's

Prachtig! Enkele jaren geleden heb ik geloof ik een keer met jou een M.Altispinosa geruild? (Man voor vrouw). Is de vis op de foto dezelfde M.Altispinosa?

@ ludger: Ja dat klopt! Dit is een "nieuwe". Heb ze een tijdje niet gehad.

Mooie vissen en foto's. :petjeaf:

Wat een camera die D3200 zeg en mooi bewoners 🙂 hoeveel foto's heb je moeten maken voordat je echt scherpe foto's had?

wat heb je de altispinosus er prachtig opgekregen!
erg fraai :thumbs:

mss zei:
Wat een camera die D3200 zeg en mooi bewoners 🙂 hoeveel foto's heb je moeten maken voordat je echt scherpe foto's had?

Mijn broertje (Corydorasfan) heeft de foto's gemaakt. Er zijn 23 foto's gemaakt waarvan dit de beste foto's zijn 🙂.

Dat zweefvuil komt trouwens door het koppeltje sleutelgaten. Die kijken af en toe of er wat tussen het turfvezel of de bladeren zit. Ze maken er een puinhoop van 😀.

Mooie foto s zeg en vooral de Maroni s zijn erg mooi hoor.

Wat een foto's skillz ik heb zo te zien nog heel wat te leren, Vind dat in zo'n aquariums zweefvuil bijna hoort toch heb er zelf ook beetje last van maar is totaal net storend.

De dorsigera's beginnen de laatste dagen aardig op kleur te komen:

941914_0_82_dsc_0056.jpg

En nog eentje van de mikrogeophagus:

446226_0_82_dsc_0057.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan