Wat is er nieuw

Rivierkeien/maaskeien/pebbles ergens goedkoop aan te komen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bobbysh
  • Startdatum Startdatum
B

Bobbysh

Guest
Ik ben op zoek naar van die afgeronde rivierstenen/maaskeien of hoe het ook mag heten.

Hoeft niet erg groot te zijn en ben op zoek naar de natuurlijke kleuren zoals bruin/creme/grijs/antraciet enzovoort.

Heeft iemand een idee waar ik deze soort stenen kan verkrijgen? In de aquariumzaken vind ik ze veel te duur en zie ik eigenlijk ook nooit echt wat ik zoek, miaachien heeft hier iemand een idee

Op mp worden tuinkeien/vijverstenen vaak gratis aangeboden

Hier in de buurt worden dergelijke stenen bij tuincentra aangeboden per kilo, dus ongeacht de hoeveelheid tegen redelijk kleine prijzen.

Ik had ook al even op marktplaats gekeken idd, maar dat zijn veelal de maaskeien, en dan niet afgerond.
Ik haal de maaskeien hier bij de ijssel, woon ik 10 min. lopen vandaan:thumbs:

(niet doorvertellen want het mag niet)

Tuincentra's of steenhandels.

Bij die 1e zit er soms ook een fiks verschil in prijs, variërend van pak m beet 33ct per kilo tot 75ct per kilo.
bij steenhandels gaat het vaak per m3, maar wie weet hoe coulant de eigenaar is 🙂

Tuincentra's heb ik tot heden nog niets kunnen vinden.

Misschien wat meer wandelingen maken langs wateren inderdaad🙄

Marktplaats is ook een goed idee

Niet elk tuincentrum heeft zo'n steen afdeling, dus even zoeken.

weet niet waar je in de buurt woont? wellicht dat iemand je op weg kan helpen.

Ik heb er nooit veel nodig gehad maar verschillende buren hebben ze liggen en ik heb weleens gevraagd of ik er wat mocht uitzoeken:Dk:Dk

Niet elk tuincentrum heeft zo'n steen afdeling, dus even zoeken.

weet niet waar je in de buurt woont? wellicht dat iemand je op weg kan helpen.

Ik woon in de omgeving Hardenberg. Daar zit sowieso weinig. Kom sweekends ook vaak in de buurt van Hengelo.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan