Samenstelling visbestand


leppie

Member
Lid geworden
14 december 2012
Berichten
8
Locatie
wittelte
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een rio 125 opstarten (80x50x35) met internfilter
Ik wil er graag Guppys, Kardinaaltetra's en Corydora's Panda'of Corydora Habrosus in.
Ik wil iig tussen de 10 en 15 blue moscow guppies in, hoeveel kan ik er dan het best van de Kardinaaltjes en Corydora's in doen?
Met de cm vis pet liter regel ben ik bekend, maar hoorde dat daar wel eens van af geweken kon worden.

Met vriendelijke groet,
Maurice Vernooy
 
Welk filter draai je op de bak? De cm vis per liter is heel leuk, maar als je er maar een heel klein filtertje in gaat hangen dan gaan je vissen het niet lang overleven.

Daarbij willen kardinalen naar mijn idee liever wat warmer (26 graden) en in ieder geval de panda's liever wat koeler (23/24 graden) Kijk daar ook eens naar of dit gaat passen.
 
Welk filter draai je op de bak? De cm vis per liter is heel leuk, maar als je er maar een heel klein filtertje in gaat hangen dan gaan je vissen het niet lang overleven.

Daarbij willen kardinalen naar mijn idee liever wat warmer (26 graden) en in ieder geval de panda's liever wat koeler (23/24 graden) Kijk daar ook eens naar of dit gaat passen.
Eccoflow 500 pomp

  • Maximaal Pompcapaciteit: 500 l/h
  • Stroomverbruik: 5,5 W.
  • Kabellengte: 146 cm
Bioflow Filter M - intern filtersysteem

  • Afmetingen: 15,5 x 10,2 x 41,7 cm
  • Filtervolume van 3,5 liter
  • Filtermedia: Filterwol M, koolstof M, Nitrax M, 2x filterspons fijn M, filterspons grof M
Corydora panda is 22-28 graden en Kardinaaltetra 23-27
Guppy 23-25
 

Terug
Bovenaan