Wat is er nieuw

Samenstelling visbestand

Jochempie000

Well-known member
Lid geworden
23 april 2013
Goedemiddag allemaal,

Ik was benieuwd of er nog toevoegingen mogelijk zijn aan mijn vissenbestand of dat hij nu op zijn max zit.

Ik heb een Juwel 450 vision.

Mijn vissenbestand is op het moment het volgende:

9x maanvissen
5x Thorichthys Maculipinnis 2x man 2x vrouw 1x onbekend.
20x kardinaal
7x corydoras sterbai
15x corydoras goldline
2x ancistrus longfin 2x man
3x diamant gourami 2x vrouw 1x man

Ik zou graag nog 2 a 3 stuks naaldmeerval toe willen voegen omdat ik het super gave vissen vind om te zien. En misschien nog iets voor in de bovenlaag maar ik heb zo nog geen idee wat dat dan zou worden.

Ik vind je bak al behoorlijk vol.
Dit gezegd hebbende: als je genoeg groen in je bak hebt, kun je inderdaad wel een kleine groep Farlowella's toevoegen, die vervuilen amper en zitten niemand in de weg.
Voor bovenin, in combinatie met de goerami's wordt gevaarlijker. Ik heb zelf een 2m bak met ongeveer dezelfde inhoud als jouw bak en heb bovenin een vlindervis (panthodon bucholzeri) en Aplocheilus lineatus gold. De vlindervis en de goerami zie ik op zich nog wel goed gaan, vlinder hangt heel stilletjes op een plaats en valt verder niemand lastig. De aplo's zijn een stuk actiever, die zou ik niet doen. Ik vrees alleen wel voor je tetra's. In de schuurdeur van een vlindervis zou een tetra weleens definitief geparkeerd kunnen worden.....

Goedemiddag allemaal,

Ik was benieuwd of er nog toevoegingen mogelijk zijn aan mijn vissenbestand of dat hij nu op zijn max zit.

Ik heb een Juwel 450 vision.

Mijn vissenbestand is op het moment het volgende:

9x maanvissen
5x Thorichthys Maculipinnis 2x man 2x vrouw 1x onbekend.
20x kardinaal
7x corydoras sterbai
15x corydoras goldline
2x ancistrus longfin 2x man
3x diamant gourami 2x vrouw 1x man

Ik zou graag nog 2 a 3 stuks naaldmeerval toe willen voegen omdat ik het super gave vissen vind om te zien. En misschien nog iets voor in de bovenlaag maar ik heb zo nog geen idee wat dat dan zou worden.

Ik vind je bak al vol zat!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan