Wat is er nieuw

Sander-fish Trofis colisa 1000

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sander-fish
  • Startdatum Startdatum
Hoe gaan de Altispinosa's en de corydorassen samen? Er is me geadviseerd dit te heroverwegen terwijl andere mensen zeggen dat het geen kwaad kan..

Het zijn wel allebei bodembewoners natuurlijk. Tot nu toe gaat het prima. Ze hebben nog nooit achter elkaar aangezeten. Ik heb wel eens een tabletje gevoerd aan de cory's en hier aten de alti's ook van. De vissen raken elkaar op dat moment zelfs aan.

Misschien zal het anders zijn als de alti's eitjes of jongen. Nu gaat het super.

Kleine update...

Net het ��n en ander veranderd in het aquarium tijdens het water verversen. Hier is het water nog een klein beetje troebel, maar dit valt niet echt op omdat de foto niet van geweldige kwaliteit is. Ik heb aan de linkerzijde twee planten met elkaar verwisseld. Ik had ze gekocht als midden en achter planten maar dit is dus anders gelopen. Ik weet helaas niet de benamingen, hier ben ik nogal slecht in. Moet ook toegeven dat ik hier niet echt interesse in heb. Rechts achter heb ik ook wat veranderd. Hier staat de vallisneria(deze weet ik wel toevallig), en hier tussen stond een sochting carbonator. Hiervan heb ik de twee navullingen opgemaakt en nu eruit gehaald omdat ik niet echt vind dat deze een toegevoegde waarde voor me bak heeft. Op deze plek heb ik nu een plantje neergezet die ook voor achterin is. Deze is nu helaas nog te klein om te zien op de foto, maar dit gaat helemaal goed komen.

655982sanderfish_0_82_20160521_215213.jpg

Ik ken jou aquarium niet vinden Cedric? Staat niet bij jou link. Ben er wel benieuwd naar... :S Ook wel fijn dat jij een actief lid bent. Zie overal dezelfde personen reageren. Jammer terwijl er toch zoveel leden zijn.

Ik heb momenteel geen aquarium, vroeger toen ik klein was heb ik er wel nog gehad.

Ik had een fotoalbum, maar dat is wat afgelopen door dringende redenen.

Staat ook in de leest, maar is wat naar onder gezakt.

Ik vindt het ook leuk om hier een actief lid te zijn.

Er zijn hier veel leden actief op het forum, en er zijn zeker en vast wel meer mensen die ergens op reageren dan ik, hoor. 😉

Zou leuk zijn als er ooit nog eens een aquarium gaat komen natuurlijk. Bedankt voor je reactie's. :thumbs:

Nette bak, staat er mooi bij.
Misschien kan je de techniek nog wat meer verbergen, zou ook gelijk weer een stuk schelen in het aanzicht :!

TonHageraats zei:
Nette bak, staat er mooi bij.
Misschien kan je de techniek nog wat meer verbergen, zou ook gelijk weer een stuk schelen in het aanzicht :!

Hey Ton heb jij dan misschien tips voor me? Recht is de uitloop van het filter en het verwarmingselement. Links heb ik de inloop van het filter en dat witte napje is voor de digitale thermometer. Deze heb ik in de middelste waterlaag hangen zodat ik zo het beste de temperatuur kan meten. Hoger is warmer door de lampen en recht is direct naast de verwarming. Of dacht ik dit verkeerd? Hoor t graag. 😉

Bedankt voor de reacties en kritiek ben ik juist blij mee.

Vandaag 2 kleine algeneters gekocht. Van het Ancistrus soort, weet helaas de volledige naam niet meer. Ze zijn een beetje goud geel ipv donker grijs. Dit zijn fotos van toen ik net thuis was. Ze zullen nog wel bijkleuren maar ik was zo blij met me aankoop dat ik het gelijk wilde plaatsen. Hier staat mijn verlichting nog uit, koop altijd me vissen als deze uit staat. Uiteraard zal er bij de volgende update een foto zitten waar ze al een tijdje in de bak rond zwemmen. 🙂

359542sanderfish_0_82_20160523_110331.jpg

845797sanderfish_0_82_20160523_103530.jpg

Leuk joh!
Mooi aquarium zech! Komt me wel een beetje bekent voor 😀
Ik vind het een heel mooi merk, lijkt heel strak enzo.

Deze bevalt nog steeds prima. Heb nu 1x de slangen met een borstel gedaan en 2x het bovenste filter schoon gespoeld(grove vuil). Bij af en aankoppelen misschien een druppel verlies. Je hoort de pomp heel zacht als het helemaal stil in huis is, maar dit is nog gewoon vrij stil hoor!

Ik had m zelf toen bij mij lfs gekocht voor 99euro. Hij is nu bij zooplus 89.99euro. Ff een andere mail verzinnen als nieuwe klant en je krijgt nog een 5%, dus 85.49euro. En geen bezorgkosten.

Neem aan dat je er 1 wil aanschaffen? haha :petjeaf:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan