Wat is er nieuw

scheidings wand

• Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
M

mss

Guest
Hallo,

Wist niet waar ik het neer moest zetten.

Tuurlijk kun je een scheidingswand maken van Glas, Maar ik heb ooit ergens een want gezien van plastic met enorm kleine gaten?. Iemand een idee waar ik het over heb en waar je zoiets kunt verkrijgen?.

Wil namelijk zoiets tussen 2 stenen klemmen zodat ik hem niet vast hoef te lijmen zoals met glas moet.

Mvg
Stijn

Gewoon zelf maken van een stuk plexiglas. Kan je hem mooi op maat maken en de gaten ook naar wens.
is ook nog is redelijk goedkoop!

Niet eens aan gedacht, kan je dit bij Gamma of praxis halen?. Heb 2 x 35 x 30 nodig

Ben je snel beu zelf allemaal kleine gaatjes boren.
Zit er toevallig geen bedrijf voor kunststoffen in je buurt?

De verfroosters hebben inderdaad te veel gaten.

Zit eraan te denken om 2 gaten te maken groot genoeg voor de vuurgarnalen om er door heen te komen. Maar te klein voor eventueel baby vissen. Zal deze gaten ook op de bodem doen

Wel zit ik met probleem 1 filter, wil ook niet meer filters gebruiken.

Dus misschien toch genoodzaakt meer gaten te boren voor circulatie

mss zei:

Zit eraan te denken om 2 gaten te maken groot genoeg voor de vuurgarnalen om er door heen te komen. Maar te klein voor eventueel baby vissen. Zal deze gaten ook op de bodem doen

Ik weet niet hoe groot jou vuurgarnalen zijn, maar babyvisjes van gewone soorten zijn sowieso kleiner dan je vuurgarnalen.

Wat je ook kan doen is een blauwe filtermat als scheidingswand zetten, dan kan er altijd stroming door.

luc zei:
mss zei:

Ik weet niet hoe groot jou vuurgarnalen zijn, maar babyvisjes van gewone soorten zijn sowieso kleiner dan je vuurgarnalen.

Wat je ook kan doen is een blauwe filtermat als scheidingswand zetten, dan kan er altijd stroming door.

😉 :thumbs:

Ik heb een stukje plexiglas op maat gemaakt, klein hoekje er af en het filtertje aan de ene kant aan laten zuigen en dan een slangetje aan de uitstroom zodat die naar de andere kant gaat 😉
Werkt perfect!!
Met een blauwe filtermat zit je er ook weer mee dat je een stukkie ruimte verliest

Als je er gaatjes in maakt zodat je babyvissen er niet doorheen kunnen, kunnen je garnaaltjes er sws ook niet doorheen...

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan