Schildpadden collectie van Little.


Hey Little, Ik heb je topic weer gevonden. Ik wist niet of je nog actief hier was. Wel op YouTube :D
Grandioos je foto's he! En je schildpadden blijven een genot om na te kijken.
Volgens mij zou je van elke bak wel iets unieks maken.
Je visbak - garnalen heb je die nog ?
 
hey mandyyy,
lang niet gezien haha. ja ben nog wel hier actief.
nou ja niet super actief, maar plaats hier weleens wat plaatjes.
dankje dankje, ik heb mijn visbak niet meer, wel garnalen/slakken bak en een kreeften kweekbak voor de schildpadden.
ben weleens zachtjes gebeten haha. ze bijten op alles wat in het water terecht komt.
 
hey mandyyy,
lang niet gezien haha. ja ben nog wel hier actief.
nou ja niet super actief, maar plaats hier weleens wat plaatjes.
dankje dankje, ik heb mijn visbak niet meer, wel garnalen/slakken bak en een kreeften kweekbak voor de schildpadden.
ben weleens zachtjes gebeten haha. ze bijten op alles wat in het water terecht komt.


Ik zag inderdaad een grote slak maar is dat jouwe ? Brrr.

Ik krijg van YouTube meldingen als je filmpjes plaats zodoende kon ik je toch blijven volgen haha.
 
ik kan het nu wel doen, ze zijn redelijk groot en kunnen voer met gemak vinden.
Maar ik wacht nog even mee totdat ik een aparte kamer voor ze heb.
 
ik kan het nu wel doen, ze zijn redelijk groot en kunnen voer met gemak vinden.
Maar ik wacht nog even mee totdat ik een aparte kamer voor ze heb.


Dat word dus verhuizen en dan een gehele schildpadden kamer van muur tot muur zeker :D
 
Haha een aparte slaapkamer voor ze, even kijken of er een mogelijkheid is om 2 bovenelkaar te zetten,
Dan hou ik nog plaats over voor een paar 1m bakjes
 
Een paar zeg je? Zou je nog willen uitbreiden ? Schildpadden of aquarium?

Ik heb schildpadden altijd prachtig gevonden en als kind zijnde wou graag een Griekse landschildpad mare mocht nooit want ze werden erg groot en blablabla (achteraf gezien had opa gelijk)
 
Schildpadden en aqua hahaha, wil nog een paar kleinere soorten als plaats toelaat

Ja opa heeft wel gelijk. En sommige soorten gaan zelfs mee met de volgende generatie,
 
Ja dan had ik die nu nog. Alles wat klein is, Is leuk maar kan ook groot worden met genoeg zorg.

Ik ben erg benieuwd na je bakken:D
 
sinds kort begonnen met een eigen fb pagina. https://www.facebook.com/AllAboutMyAnimals/
ik was al een tijdje actief op een andere pagina met iemand anders, maar die persoon post niets.
dus ben ik nu maar zelf een aan het bijhouden.

please like, share and enjoy!

uiteraard post ik hier ook nog, maar als je echt alles wilt bekijken, Like my page!
 
Meteen geliked. Mijn oudste kijkt via YouTube (staat ingelogd op mijn naam) en als je dan wat plaats meteen kijk mama nieuwe schildpadden filmpjes :D
 
DSC_1537.jpg
 
Blijf me verbazen over de prachtige foto's die je maakt. :petjeaf:
 

Terug
Bovenaan