Tessahol99
Well-known member
Ik heb gister 25 vuurgarnalen opgehaald om mijn (door een enorm onverwachte nitrietpiek) uitgedunde populatie weer aan te vullen. Nu zie ik de garnaaltjes amper en als ik ze zie zie ik er maar 3/4 en zeker niet allemaal. Het zijn zo goed als allemaal volwassen garnaaltjes dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze binnen een nacht opgegeten zijn door mijn betta gezien het formaat etc.
weet iemand waarom mijn garnalen dit gedrag vertonen? Zou het angst voor de betta kunnen zijn of zou het probleem ergens anders liggen? Ik hoor het graag. Owja het gaat om een 54L aquarium met een scheiding in het midden wat mijn betta’s van elkaar scheid, garnalen kunnen echter wel door de kiertjes in beide kanten komen. Overzichtje van de bak voor een impressie:
weet iemand waarom mijn garnalen dit gedrag vertonen? Zou het angst voor de betta kunnen zijn of zou het probleem ergens anders liggen? Ik hoor het graag. Owja het gaat om een 54L aquarium met een scheiding in het midden wat mijn betta’s van elkaar scheid, garnalen kunnen echter wel door de kiertjes in beide kanten komen. Overzichtje van de bak voor een impressie: