Show je lelijkste bak ooit


trash ao GIF by ao.nl
 
Eh..
Een topic titel als dit schreeuwt om flauwe reacties.
Krijg je allemaal foto's van lege of sterk bealgde aquaria.

Waarom zou ik een foto van een lelijke bak plaatsen?
 
Eh..
Een topic titel als dit schreeuwt om flauwe reacties.
Krijg je allemaal foto's van lege of sterk bealgde aquaria.

Waarom zou ik een foto van een lelijke bak plaatsen?
Ik zou wel gek zijn om een foto van een lelijke bak te posten want ik heb natuurlijk nog nooit een lelijke bak gehad :DD :DD :DD :pp
 
Die zijn van het analoge tijdperk.
Daar bestaat geen digitaal bewijs van 😁
 
Kan je inscannen.🙂
 
Eh..
Een topic titel als dit schreeuwt om flauwe reacties.
Krijg je allemaal foto's van lege of sterk bealgde aquaria.

Waarom zou ik een foto van een lelijke bak plaatsen?
In het gmt was Thea die erom verlegen zat om dit topic blijkbaar, dus vandaar dat ik het topic heb aangemaakt
 
In het gmt was Thea die erom verlegen zat om dit topic blijkbaar, dus vandaar dat ik het topic heb aangemaakt
Nou lekker is dat zeg. Ik vraag je zovaak iets en dan doe je het niet en als Thea wat vraagt dan ben je er als de kippen bij:cry::cry::cry::pp
 
Nou, dit voldoet wel, haha. Vorig jaar was het best leuk, maar ze leven hun eigen leven zeg maar. :D

IMG_20210601_132037.jpg
 
Dan moet die wel lelijk worden, uiteraard.
 
Nou speciaal voor jullie even snel een foto genomen van het appelslakken baby opgroeibakje 😂 inclusief een gruwelijk lelijk "buisje/ornament" ding voor iets oppervlaktevergroting haha.

Bekijk bijlage 326697
Oh waaw, dat is nou een eye catcher! ;)
 
Nou John laat je bakkes maar es zien :) ( bakkes is smoel) dan heb je bij deze direct gewonnen
 
Nou ik weet het niet precies maar misschien kan Antje een sculptuur op verzoek maken voor je :DD :DD
Dan moet ze echt haar best gaan doen, want ik heb alleen maar mooie sculpturen van haar gezien.
Dan moet die wel lelijk worden, uiteraard.
Absoluut.

Nou speciaal voor jullie even snel een foto genomen van het appelslakken baby opgroeibakje 😂 inclusief een gruwelijk lelijk "buisje/ornament" ding voor iets oppervlaktevergroting haha.

Bekijk bijlage 326697
Oh. Nou. Kijk nou. Dan heb ik toch verloren. :D
 
Heb wel lelijker bakken gehad hoor, maar toen sprong het cameraglas steeds in stukken als ik probeerde foto's te maken...

Dit is mijn huidige ietwat lelijke eendje, de Rio 240. Het is een soort donkere woestijn van een bak geworden. :p


dunkel.jpg


M'n telefoon pakt donkere beelden niet goed op. In het echt is hij mogelijk wat mooier/lelijker.
 
Heb wel lelijker bakken gehad hoor, maar toen sprong het cameraglas steeds in stukken als ik probeerde foto's te maken...

Dit is mijn huidige ietwat lelijke eendje, de Rio 240. Het is een soort donkere woestijn van een bak geworden. :p


Bekijk bijlage 326722


M'n telefoon pakt donkere beelden niet goed op. In het echt is hij mogelijk wat mooier/lelijker.
Dat is niet lelijk, dat is gewoon heel basic. :D
 
En wat is hier mis mee als planten kweekbak niets mis mee Toch (wees blij dat de lotus het zo goed doet) ;)
Helemaal niets mis mee, behalve dat het geen plantenkweekbak is, maar mijn hoofdaquarium op dit moment. :D En ik ben heel blij dat die het goed is. Geen lotus btw, maar een Nymphaea gardneriana.
 
Geen lotus btw, maar een Nymphaea gardneriana.
Kon ik nog niet lijkt wel heel erg op een lotus
hmm iets om te onthouden want die lotus die gaan bij mij nooit zo lekker.
 
Dit is de eerste foto van mijn bak die ik op dit forum plaatste, toen ik advies zocht voor het absolute dieptepunt dat ik had bereikt. Een bak waarin niets meer wilde groeien, met twee goudvissen die alles sloopten en van de Stikstofcyclus had ik nog nooit gehoord. Gelukkig vond ik voor die twee vissen een mooie vijver, en sindsdien is het met de bak zelf alleen maar beter geworden. Alleen de Ancistrus Bessie die er toen net in zat, woont nog steeds in de bak, en ook het mopanihout zit er nog in, verder is alles anders...

 
Dit is de eerste foto van mijn bak die ik op dit forum plaatste, toen ik advies zocht voor het absolute dieptepunt dat ik had bereikt. Een bak waarin niets meer wilde groeien, met twee goudvissen die alles sloopten en van de Stikstofcyclus had ik nog nooit gehoord. Gelukkig vond ik voor die twee vissen een mooie vijver, en sindsdien is het met de bak zelf alleen maar beter geworden. Alleen de Ancistrus Bessie die er toen net in zat, woont nog steeds in de bak, en ook het mopanihout zit er nog in, verder is alles anders...

Ach jee! Wat een verschil met nu joh.
 
Ach jee! Wat een verschil met nu joh.
Als ik de bak zoals hij nu is vergelijk met hoe diezelfde bak toen was, dan wordt duidelijk hoeveel een goede scape doet ( dieptewerking), in combinatie met een goede verlichting ( plantengroei). En dan nog plantenvoeding en niet te vergeten een adequate filtering. Want eigenlijk zijn de soorten gelijk ( Carassius auratus en Ancistrus cf cirrhosus) dus vervuiling en sloopneigingen ook.
 
Als ik de bak zoals hij nu is vergelijk met hoe diezelfde bak toen was, dan wordt duidelijk hoeveel een goede scape doet ( dieptewerking), in combinatie met een goede verlichting ( plantengroei). En dan nog plantenvoeding en niet te vergeten een adequate filtering. Want eigenlijk zijn de soorten gelijk ( Carassius auratus en Ancistrus cf cirrhosus) dus vervuiling en sloopneigingen ook.
Ik kan wel zeggen dat je huidige opzet heel geslaagd is. Petje af voor de veranderingen die hebt doorgevoerd.
 

Terug
Bovenaan