Wat is er nieuw

siporax of ZacZacomax

jessicapilon zei:
Ik hoorde vorige week dat dit minder goed is dan men vaak denkt. Het is meer voor de anaerobe bacteri�n dan voor de bacteri�n die wij graag willen. De structuur is zo dat er haast geen zuurstof in kan komen namelijk in die "porien".
De plastic bollen moeten beter zijn is mij verteld.

Yep die zijn volgens mij ook een stukje goedkoper!

Waar 1 vraag wel niet toe kan komen, Thanks voor de support, niet dat ik een discussie erg vindt maar de vraag krijgt voor mij wel een extra lading en aangezien ik nog niet iedereen ken ( gaat wel snel zo )is het wel aardig om te zien dat er voor mij allemaal onbekende iconen voorbij komen! Zijn er forumleden die bij de eerste vraag ook deze bioloog vulling gebruiken of zijn er betere middelen? alvast bedankt!

Wharfedale zei:
Nope, alles wat ik zeg wordt tegengesproken.
Ben zwaar telleurgesteld in sommige personen.
Je zou eens moeten weten...

Ieder mag denk ik zn mening hebben over een bepaald onderwerp.
Anderen zijn het vast ook niet altijd met mij eens 😉.

discus10 zei:
jessicapilon zei:
Ik hoorde vorige week dat dit minder goed is dan men vaak denkt. Het is meer voor de anaerobe bacteri�n dan voor de bacteri�n die wij graag willen. De structuur is zo dat er haast geen zuurstof in kan komen namelijk in die "porien".
De plastic bollen moeten beter zijn is mij verteld.

Yep die zijn volgens mij ook een stukje goedkoper!

Oh, dat durf ik niet zo 1,2,3 te zeggen hoor, maar dat zou best eens kunnen.

Bedankt voor de reactie allemaal, ik zie ervan af van zowel van het ene als het andere middel. Dit omdat het materiaal ( slijt ) en omdat het van glas is gemaakt en ik niet weet waar die fijne deeltjes blijven, ( misschien wel in mijn vis ) ga ik over op een ander filtermateriaal, nogmaals dank!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan