Welke slak heb je Andre? Puntslakken komen ook wel op een gekookte spercieboon af die je op een vork prikt en daarna ze wegzuigen.
Voor de rest zou ik een hagelgeweer nemen
Je kan ook John vragen die pakt deze wilde dieren zomaar met de hand , maar je moet hiervoor wel zeer snel zijn . Wel best afhalen bij hem thuis en terug brengen anders heb je er niks aan .Welke slak heb je Andre? Puntslakken komen ook wel op een gekookte spercieboon af die je op een vork prikt en daarna ze wegzuigen.
Vergeet mn leesbril niet te benoemenmaar je moet hiervoor wel zeer snel zijn
Inderdaad, dat is wel ik erin deed.Misschien dan maar geen los visvoer maar lange repen komkommer die beter in fles blijven zitten
Je hoeft bij John niet snel te zijn Hij is het ook niet daarom kan hij slakken vangen.... 🙂🙂😉😉Je kan ook John vragen die pakt deze wilde dieren zomaar met de hand , maar je moet hiervoor wel zeer snel zijn . Wel best afhalen bij hem thuis en terug brengen anders heb je er niks aan .
Daar kom ik ook op af, al helemaal als er een lekkere schnitzel bij ligt.Welke slak heb je Andre? Puntslakken komen ook wel op een gekookte spercieboon af die je op een vork prikt
Nope, gaat hem niet worden. Kans is groot dat John een hagelgeweer meebrengt. Dan hou ik geen bak over.Met een schnitsel en een kroket kan je s'morgens opstaan en Joost en John in jou val terug vinden .
op die manier ga je stal snel terug vol zitten hoor .Gelukkig heb ik de woonplaats goed vermeld. 🙂🙂😉
Je was te snel Stefan. Ik had de tekst aangepast.op die manier ga je stal snel terug vol zitten hoor .
Zolang je genoeg snacks klaar hebt dan heb ik geen tijd voor andere zaken 😉Kans is groot dat John een hagelgeweer meebrengt
Ik zal de laatste 20 meter de snacks klaarleggen dan hoef jij nog maar een klein stukje vanaf Grunn snacks klaar te leggen..Zolang je genoeg snacks klaar hebt dan heb ik geen tijd voor andere zaken 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.