Wat is er nieuw

Slangen Fluval FX6 passen niet in mijn fesplast star 200 openingen

Ik denk dat ik dat ga doen ,en je hebt gelijk over die slangen . waar kan ik jou post vinden over de pvc post.
welk chinees ding bedoel je ? en mijn vraag in en uit aan een kant of een links en andere rechts ?
Deze diffuser: kost zo rond de vier euro. Maar als gezegd, nu niet meer in mijn bak maar nog steeds uitstekend werkend in mijn reaktor.
HTB1UMuRKeuSBuNjSsplq6ze8pXaM.jpg

Ik denk dat ik dat ga doen ,en je hebt gelijk over die slangen . waar kan ik jou post vinden over de pvc post.
welk chinees ding bedoel je ? en mijn vraag in en uit aan een kant of een links en andere rechts ?
In Het Handige Tips Topic vind je het e.e.a. en mijn Cerges bouw heeft ook een Topic. Voor beide; zie mijn handtekening. Of je de aan en afvoer en de gelijke of verschillende kanten gaat doe hangt ook af welke uitvoer je precies gaat gebruiken. Bij een spraybar namelijk zal het niet uitmaken.

In Het Handige Tips Topic vind je het e.e.a. en mijn Cerges bouw heeft ook een Topic. Voor beide; zie mijn handtekening. Of je de aan en afvoer en de gelijke of verschillende kanten gaat doe hangt ook af welke uitvoer je precies gaat gebruiken. Bij een spraybar namelijk zal het niet uitmaken.
Bij een spraybar plaats je toch ook gewoon alles aan dezelfde kant en niet tegenover elkaar? Als je die spraybar, bijvoorbeeld, tegen de achterwand plaatst maakt het uiteraard niet uit of je de aanvoer links of rechts op de achterwand plaatst, maar niet op de voorwand.

Bij een spraybar plaats je toch ook gewoon alles aan dezelfde kant en niet tegenover elkaar? Als je die spraybar, bijvoorbeeld, tegen de achterwand plaatst maakt het uiteraard niet uit of je de aanvoer links of rechts op de achterwand plaatst, maar niet op de voorwand.
Ts heeft het over links en rechts. Over de voor en achterkant heb ik niets gelezen. Maar ook hier moet hij zijn vraag/bedoeling maar uitleggen?

Ts heeft het over links en rechts. Over de voor en achterkant heb ik niets gelezen. Maar ook hier moet hij zijn vraag/bedoeling maar uitleggen?
Ja da's waar.
Ik heb mijn spraybar en inlaat beide aan de rechterwand. Als hij bedoelt wat ik denk dat ie bedoelt, is of ie dan z'n outlet rechts en inlaat links kan hebben waarbij je dan dus rechtstreeks je inlaat in gaat blazen en dode plekken krijgt in je distributie.

je kan ook d.m.v. verloop hierop de slang plaatsen.

Bijlagen

• ferplast-66993099uk-star-200-fresh-water-750-l-13-small.jpg
    ferplast-66993099uk-star-200-fresh-water-750-l-13-small.jpg
    8.1 KB · Weergaven: 91
Precies. Alles wat verloopt naar een kleinere diameter zal een knelpunt worden en de stroming dus afremmen, iets wat je niet wilt natuurlijk. Wellicht zijn er ook platte en bredere verloopjes te krijgen. Zoiets heb je dan nodig maar ik heb ze nog nooit gezien.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan