Wat is er nieuw

Sluierstaart 9 weken.

Marins

Member
Lid geworden
26 januari 2020
Leeftijd
34
Hallo allen..

Ik heb een sluierstaart baby. Nu vraag ik me af of hij wel voldoende groeit... hoe is jullie zicht op mijn baby sluier.
20200414_123357.jpg
20200414_123356.jpg

Ik ben geen expert met baby sluiers maar als die sluierstaart 9 weken is denk ik dat die wel aan de kleine kant is (Kan me vergissen 😛)

Kan ik concluderen dat er dan iets niet goed gaat..
Maar wat gaat er dan niet goed. 🙄

Kan ik concluderen dat er dan iets niet goed gaat..
Maar wat gaat er dan niet goed. 🙄
Dat kunnen veel dingen zijn.
Gewoon de vis die niet kan groeien.
Niet elk eitje geeft een perfect gezonde vis.
Zeker bij doorgekweekte visvormen zit er veel "afval" bij.
Kan ook zijn dat de vis niet genoeg of verkeerd eten krijgt.
Ook z'n water moet perfect zijn. Ieder vorm van vervuiling houdt groei tegen.

Ik heb nog een bak met 15 visjes erin. Maar die groeien ook niet. Die zijn 3 weken oud maar nog lang niet zo ver als op de link die ik heb bekeken.

Van de 120 eitjes vallen steeds visjes af. Nu na 3 weken dus nog 15 over. Maar groeien doen ze niet. Mooi balen. Wat voor voeding wordt er geadviseerd?... denk dat ik daar in kan verbeteren.

Van de 120 eitjes vallen steeds visjes af. Nu na 3 weken dus nog 15 over. Maar groeien doen ze niet. Mooi balen. Wat voor voeding wordt er geadviseerd?... denk dat ik daar in kan verbeteren.
Ik zou voor verse artemia naupilii gaan, de zogenoemde bbs (BabyBrineShrimp) en dit zo vaak als je kan geven.
Ik geef dit dmv een doseerpomp aan m'n jongen (geen goudvissen). Zolang er licht is krijgen ze elk uur een portie

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan