Wat is er nieuw

sluierstaart 'dumpen'?

homines

Well-known member
Lid geworden
6 april 2011
Hallo allemaal,

vorige week is ��n van mijn twee sluierstaarten overleden. Bij naspeuringen op internet bleek mijn bakje veel te klein te zijn. Ik was in de veronderstelling dat ik een 30 L bak had, maar dat blijkt slechts 20L te zijn. Het spijt me voor deze mishandeling. Ik wist niet beter.

Nu heb ik dus een probleem. Ik heb ��n sluierstaart (telescoopoog)die ook nog eens in een veel te kleine bak zit. Hij is enkele weken geleden aangeschaft dus jong en nog niet vergroeid. Hij staat inmiddels op marktplaats maar weten jullie nog een manier om hem zo snel mogelijk een beter leven te geven? Ik kan geen nieuwe bak kopen. Ondertussen probeer ik wel veel het water te verversen.

Vreselijk trouwens dat de consument zo belazerd worden. Goudvissen en sluierstaarten hebben de reputatie makkelijke vissen te zijn. Niet echt dus.

MVG homines

Heb je misschien een grote curverbox of speciekuip? Dan kan het visje daar tijdelijk in met een filtertje.

zelf gebruik ik idd een speciekuip die erg goed werken als tijdelijke opvang met filter en dan wel om de 2 dagen een deel ververssen je zal zien hoeveel plezier je visje krijgt in een grotere bak

je kan hem aan een vijver houder geven?

bedankt jongens,

ik heb alleen een lekke speciekuip met specieresten ter beschikking maar ik zal kijken of ik verder nog wat heb.

Speciekuip 7 euro bij de Gamma.

Ik zou hem willen overnemen (N-H)

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan