Topicstarter
Topicstarter
hendrika62
Guest
Ik heb de bak gekregen. Zal toch niet zo zijn dat dit niet klopt van de liters. Nu ga ik twijfelen. Kan het pas over 2 weken checken. Want dan is de kuur van de medicatie pas afgelopen. Is het inderdaad minder liters is dan kijk ik voor een andere. De bak is ook echt geen 1 meter. Hij is veel kleiner. Dat is 1 ding wat zeker is. Een nicht van me heeft een vijver van 25 meter lang met goudvissen. Zij aast al langer op mijn vissen. Kunnen ze daar dan ook gewoon in? klopt het dat een mannetje veel kleiner is als het vrouwtje? Is het echt zo dat vissen zo snel op medicatie reageren? Ik stond versteld er van dat hij al zo verbeterd is. Of zal het komen dat hij nog in de begin fase van zijn ziekte was? Wij zitten alleen met een probleem wat de medicatie betreft. Wij gaan vrijdag op vakantie. Nu maak mijn buurvrouw de kuur af. Maar er staat in de beschrijving dat je op de laatste dag actieve kool in de filter moet doen en de dag er na er uit moet halen en nieuwe er in doen. Is dit perse nodig. Normaal zit er bij mij altijd actieve koolspons in. Nu moest ik dat er uit halen en filter watten er in doen. Anders filter hij meteen de medicatie er uit. Jeetje ik wil nu wel heel veel weten zeg. Maar ja beter zeker weten als dat ik de fout weer in ga.