Sluierstaart in 275 liter Kuip.


C

CrazyFish

Guest
Hallo! Ik heb 2 sluierstaarten in een te klein aquarium dus daarom wil ik ze over 1 jaar (misschien iets minder want geen idee hoe snel het bouwen van het huis gaat) in een ander aquarium doen... nu zit ik alleen te twijfelen of ik een aquarium van 120x50x40 bij Zorona aquariums moet doen of een Kuip kopen van 275 liter (Klik hier). Want een Kuip is veel goedkoper wat voor mij handig is aangezien ik nog jong ben en niet veel geld heb.
 
En als je marktplaats afstruint een tijdje net zo lang tot je iets vindt wat je kan betalen?
 
Ben al een tijd opzoek... maar er is niet echt iets in de buurt. En aangezien mijn ouders niet ver willen rijden heb ik niet veel keus.
 
Ik vraag me af hoe het met het filter gaat omdat de kuip vrij laag is... en alle filters vermoed ik hoger zijn. Misschien dat iemand daar mee over kan zeggen.
 
Ik vraag me af hoe het met het filter gaat omdat de kuip vrij laag is... en alle filters vermoed ik hoger zijn. Misschien dat iemand daar mee over kan zeggen.
Wanneer ik bij de tropische vissen het aquarium opnieuw inricht doe ik de vissen in een grote speciekuip met het aquariumwater. En gewoon een intern filter erin leggen. Werkt perfect. Let wel op dat er geen vissen uitspringen.
 
Wanneer ik bij de tropische vissen het aquarium opnieuw inricht doe ik de vissen in een grote speciekuip met het aquariumwater. En gewoon een intern filter erin leggen. Werkt perfect. Let wel op dat er geen vissen uitspringen.
Ja maar met een sluier weet ik niet of een binnenfilter het gaat redden. Zeker omdat het nog wel even kan duren tot er een bak van formaat komt. Sluiers groeien dacht ik snel en worden flink aan de maat. Mijn gedachtegang tenminste, misschien zie ik wel beren op de weg.
 
zolang het waterniveau hoger komt dan de bovenkant van de filter is er geen enkel probleem. Integendeel, zo benut je de maximale stroming van de filter
 

Terug
Bovenaan