Wat is er nieuw

Sluierstaart soort

• Onderwerp starter Onderwerp starter CrazyFish
  • Startdatum Startdatum
C

CrazyFish

Guest
Hallo, ik heb op marktplaats 3 sluierstaarten gekocht die in een 25L bakje zaten. ze komen tijdelijk in een bak van 1 meter bij mijn neef tot ik mijn 120cm bak heb opgezet. dan komen ze bij 2 oranda’s. Ik wil er 1 verkopen aan iemand die een goed huisje voor de vis bied. Ik weet alleen niet welke soorten het zijn. Als ik het goed zie, zie ik volgensmij een ryunkin en een telescoop oog. De andere weet ik niet. Wat denken jullie?

Bijlagen

• FA05E67F-2DCE-4BCD-BB80-ACEE37615E76.jpeg
    FA05E67F-2DCE-4BCD-BB80-ACEE37615E76.jpeg
    586 KB · Weergaven: 119
De achterste is idd een telescoopoog, de twee ervoor zijn low grade ryukin.

Oh, dan heb ik ook Low grade sluiers. De mijne komen uit de LFS en hebben wel de kenmerken van fantails, maar zijn verre van perfect. Itt HQ sluiers, hig quality.

Dan heb ik er ook een denk ik 🤣 zijn rug is niet zo dik als zijn buik...maar wel lief.

Wat bedoel je met low grade?
Dat het lage kwaliteit is.
Dit zie je vaak bij dierenwinkelvissen, ze zijn leuk maar absoluut niet te vergelijken met HQ vissen.

Ah oke

Ik heb nog even een vraagje... Ik heb de sluiers nu tijdelijk in de 1 meter aquarium bij mijn neef tot ik een juwel rio 240 kan opzetten. ik wou eigenlijk 1 vis verkopen alleen vind ik dat nu eigenlijk wel zielig aangezien ze steeds bij elkaar zwemmen. Zouden ze bij mijn 2 oranda’s kunnen in de juwel rio 240?

Dat zal net aan kunnen, mits je hele goede filtering hebt en om de paar dagen minimaal 50 % waterwissel doet. Maar het is aan de krappe kant. Oranda's kunnen groot worden, en alle sluiers zijn gevoelig waar het waterkwaliteit betreft.

Ik denk dat ik dan 2x per week 70% waterwissels ga doen. En in de toekomst een grote bak aanschaffen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan