N
NanoGarnaal
Guest
Hallo! Ben hier al een tijdje niet geweest, maar ben even terug om een vraag te stellen, een half jaar geleden ongeveer hebben wij 3 Sluierstaarten gehaald, en die zitten nu dus in een vissenkom, ik weet het, heel slecht ... En ik kan het zo vaak tegen mijn ouders zeggen, maar nee, ze geloven me niet, die vissen kunnen daar best in, heb het forum laten zien, hoe groot jullie sluierstaarten zijn enzo, heb een site laten zien, maar ja, er bestaan ook sites waar de informatie niet klopt, en laat me moeder die nou net hebben gevonden. Dus dan heb je 3 sluierstaarten in een 60 L(?) vissenkom. Nou heb ik mijn ouders zo ver gekregen om ze tijdens de vakantie in de vijver te laten omdat het dan scheelt qua verzorging voor de oppas van de dieren hier. Nu heb ik net 1 van de vissen gemeten en die is, inclusief staart, 6 cm lang, en dan nadat we ze uit de vijver weer halen, laten zien dat ze dan heel erg zijn gegroeid en dat ze dus hopelijk in de vijver mogen blijven voor de rest van hun leven, maar nu het probleem, ze zijn maar 6 cm lang, en er zitten koi in van 20 cm, die we vorig hebben gehaald die toen 5 cm waren. Het zijn er 9 van 20 cm ongeveer en 2 van 8 cm die we eergister hebben gehaald. De vijver is zo'n 18.000 L, en er zitten nog een Zonnebaarsje en 2 goudzeelten in. Zou dit goed kunnen gaan? Want vind het ook sneu als ze worden opgegeten. Heel misschien mogen ze eerder in, dan hebben ze meer tijd om groot te worden.
MVG NanoGarnaal( En nee, heb geen garnalen, ging helaas niet door 😛)
MVG NanoGarnaal( En nee, heb geen garnalen, ging helaas niet door 😛)