Wat is er nieuw

sluirstaarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter smurfie1
  • Startdatum Startdatum
S

smurfie1

Guest
Hallo jongens ik heb een vraag voor ik de sluierstaarten aanschaf.

Ik heb en tropisch aquarium met platys guppen en gourami soorten.
Kunnen hier twee sluierstaarten bij?
en wat is de minimum eis voor deze vis

Ik zou het artikel houden van sluierstaarten zoeken bij forum goudvissen. Daar staat alles wat je wilt weten.
Daar kun je ook heel veel andere informatie over sluierstaarten vinden.
In ieder geval is het NIET mogelijk en VERSTANDIG sluierstaarten te houden bij platys, guppen of gouramiesoorten.
Sluierstaarten hou je ook in minimaal 250l. Aquarium.
Zoals gezegd kijk onder het kopje forum bij goudvissen en al je vragen worden beantwoord.

dus sluierstaarten bij geen enkele tropische vis zetten?

Nee en ook niet in een 80l. bak. Dat is veel te klein.

Ik heb sinds deze week een nieuw aquarium een 200l ongeveer hier komen straks de sluierstaarten in( het zijn er tot nu toe 2 telescoop ogen).

Ik hoop dat ze hierin voldoende ruimte hebben met zn tweetjes.
En kan ik hier eventueel nog een visje aan toevoegen?

Ja dar is ruim zat voor 2 vissen. Het best is om het minimale van 50 liter per vis aan te houden maar meer liter is altijd fijn voor de vissen naruurlijk.
Je zou er dus nog 1 of 2 sluiers aan toe kunnen voegen 😉 heel veel succes met je nieuwe hobbie 🙂

50l. per vis is het barre minimum, oftewel: geef alsjeblieft meer als je dit kan. Ik zou het dus bij 3 vissen houden, zeker omdat die 50l. niet meer opgaat naarmate de vissen groter worden en wat dan? Een bak met zieke vissen omdat je die 50l. aanhoudt. Minimum is niet hetzelfde als ideaal. Het is het allerminste dat die dieren nodig hebben om een redelijk leven te hebben.

Klopt helemaal Jones, maar meestal als de goudvissen verslaving inslaat komt er toch wel weer een nieuwe bak hihi 😀

of een nieuwe vijver 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan