Wat is er nieuw

Splinternieuwe rio400 opbouw van Dice

• Onderwerp starter Onderwerp starter dice
  • Startdatum Startdatum
Klinkt wel aannemelijk, zat ook op zoiets met mijn oude vision 450

Klinkt wel aannemelijk, zat ook op zoiets met mijn oude vision 450

Je bedoelt de plantenvoeding? Ik.merkte binnen paar een dagen verschil.... planten pearlen meer en dat is na 2/3 brandtijd van me lampen dus hopenlijk heb ik een belans gevonden kwa voeding en licht nu evennafwachten na aantalweken

Je bedoelt de plantenvoeding? Ik.merkte binnen paar een dagen verschil.... planten pearlen meer en dat is na 2/3 brandtijd van me lampen dus hopenlijk heb ik een belans gevonden kwa voeding en licht nu evennafwachten na aantalweken
Ja qua voeding, dacht dat ik op 18ml easy carbo en 10-15 ml pro-fito per dag zat
Rest ging volgens redfield ratio

Ja idd hier het zelfde😉

Nieuw project gekregen van vrienden

2 meter aquarium

Hier zal snel een foto album van volgen ...

Glas wordt vervangen voor splinter nieuw bouwer al gesproken en de meubel wordt donker gemaakt

Nu maar even wat foto.s 😉

53Sf_IqNnLs6f8oq9LwOqE1SqCrcI2oB.jpeg

53Sf_IqNnLs6f8oq9LwOqE1SqCrcI2oB.jpeg

Gr rick

Ja de lengte is prachtig 🙂 diepte is 43 cm en hoogte bak 51 maar waterhoogte is 41 maarja komt wel goed is altijd wat leuks van temaken 🙂
Kan je zeker wat leuks van maken! Een mooi gezelschapsaquarium, streekgebonden, biotoopgericht, ... zoveel mogelijkheden! 😉
Of je kan het indelen in 10 verschillende delen en garnalen kweken. 😀😀

Ik denk dat ik de azie kant opga maar is nog niet hellemaal zeker ik twijfel lichtjes ....vindt namelijk zuid amerika ook heel mooi.... maar voor deze bak wordt binnekort een fotoalbum aangemaakt

Beste mensen

Ik heb besloten om de rio 400 teverkopen .... de reden is dat ik me ga focussen op de 2 meter bak ..... en deze komt op de plek testaan waar de rio400 staat

Techniek gaat mee over ..inhoud ook vissen enze

Ik weet niet of ik het hier mag zetten

Prijs is 400 euro met een eheim pro 2 pomp met 180 watt interne verwarming en 4xt5 lampen en krasloos

Zit nog 18 maanden garantie op !!

Mvg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan