Wat is er nieuw

Spraybar maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eremetaal
  • Startdatum Startdatum
Hij moet gewoon het complete pompje hebben.
Was maar een grapje over de prijs Bertus 😉

Ik ben nu wat op marktplaats aan het zoeken naar het juiste pompje.

Seabait zei:
Hij moet gewoon het complete pompje hebben.
Was maar een grapje over de prijs Bertus 😉

Hoeft niet speciaal,hoor.
Een rotor apart had ook gekunt.

Heb ik bij AAD ook gedaan. rotor stuk,nieuwe rotor.

Ja een rotor van hetzelfde type maar een rotor van een 400 in zo'n pompje van een 280 gaat niet werken denk ik.
Als je niks in je buurt kan vinden of helemaal niks kan je me een pb sturen eremetaal want dan kunnen wij misschien wel zaken doen! 😉

Nee,dat zie je de vorige bladzij. verschillende asdiktes.
Verkoop techniek.

En 400 in 280 stoppen? Ben je wel lekker? 😉

Ik heb nu toch een 400 ?

Taropi zei:
Impeller bioflow 280productcode: 85070het schoeprad de impeller transporteert het water

Hier heb je het zelf over een 280...

Wat staat er nou precies op het pompje?

Bioflow 400

ok toch,was ff in de war omdat je over de 280 begon.

Dat was Taropi.
Verwarring.

Pff idd,sorry Eremetaal! 😉

Hehe no problem. Dat betekent dat we dus ook geen zaken kunnen doen mocht ik niks kunnen vinden ? 😉

Seabait zei:
Sorry B 😉

Houder met pompje kan je zo uit je filter trekken,

924455_0_82_p1100372.jpg

En dan kan je het pompje uit de houder trekken,

733763_0_82_p1100374.jpg

Jawel,JOhn heeft de goeie.

Eremetaal zei:
Hehe no problem. Dat betekent dat we dus ook geen zaken kunnen doen mocht ik niks kunnen vinden ? 😉

Bertus gaf het al aan maar kan dus wel hoor,heb hier een complete pomp plus rotor van een 600 uit m'n vision.

Ik had zojuist ge�nformeerd naar een 600 op marktplaats maar volgens mij is iemand me voor geweest want hij staat nu op gereserveerd.

Tja, heeft er 1 geboden,he.

Moet je sneller zijn.
Jouw geluk,nu.

Seebonk heeft er ook 1.

Ik heb Seabait/John gecontacteerd, hij gaat even nadenken over de prijs. 🙂

O,jee, hou je hart maar vast. 😉

Ja ik ben me al aan het ori�nteren waar ik het voordeligst een lening kan afsluiten. 😉

Eremetaal zei:
Ja ik ben me al aan het ori�nteren waar ik het voordeeligst een lening kan afsluiten. 😉

Een lening???
25 jaar zijn slaaf ga je moeten zijn 😉 😀

Ik heb ook nog zo'n pompje liggen, ook nog met filterhuis als je ge�nteresseerd bent. Is eentje uit mijn Rio 180, pompt geloof ik 600 l/uur. Als John teveel vraagt mag je altijd mij een Pbtje sturen 😛

Pompje van seabait gekocht, komt als het goed is begin van de week aan. Hopelijk kan ik daarmee zorgen voor een goede stroming in de bak zodat voeding en co2 goed verdeelt wordt.

Pompje van seabait vandaag ontvangen. Hoe kan de uitlaat nu het beste richten ? Heb rechts veel moeten snoeien vanwege alg dus kan daar weinig beweging van planten zien.
G1llrBLTmXCVWZDOaXRJp5X8sugfpGkX.jpeg

G1llrBLTmXCVWZDOaXRJp5X8sugfpGkX.jpeg

Beetje droogvoer verkruimelen en voor de uitstroom in het water doen, kan je snel genoeg zien waar het heen gaat.

Ja dat drijft gewoon rondjes op het oppervlak. Ik wil er voor zorgen dat er ook stroming rechtsonder in de hoek is zodat ook daar de co2/voeding komt. Want juist daar had ik voorheen een dode hoek en dus alg.

Heb je geen voer wat zinkt? kan je dat wat verkruimelen om te kijken hoe de stroming staat.
Pijpje zou ik naar rechts draaien en iets naar boven zodat het schuin tegen de achterwand uitstroomt en naar het oppervlak.

Spirulina fijne korrels, zal morgen eens wat verkruimelen en experimenteren.

Maar je merk toch wel verschil in kracht neem ik aan?

Ja dat zeker, alleen blijf ik die uitlaat van Juwel niet geweldig vinden.

Heb je h'm al gedraaid zoals ik aangaf?

Nee, de verlichting is al uit.

Das al vroeg maar kan je ook gewoon zelf weer voor ff aanzetten hoor 😉

Ja ik heb hem even anders gericht maar probeer morgen nog wel wat. Moet dan toch ook verversen en krijg morgen ook mijn Japonicas. 🙂

Vooralsnog krijg ik de stroming niet zoals gewenst, ik blijf toch een dode hoek houden rechts vooraan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan