Wat is er nieuw

Start Amazone aquarium 100L welke bemesting aan te raden.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yuri V
  • Startdatum Startdatum
Y

Yuri V

Guest
Voor de opstart van mijn Amazone bak was een voedingsbodem afgeraden, nu raden iemand voedingsbollen voor in de bodem aan welke zijn aan te raden.
Er komt zowiezo valisineria in en echinodorus de rest moet ik nog wat uitzoeken zowiezo een grassoort komt erbij.

Kleibollen zijn voor vallisneria en echinodorus wel aan te raden inderdaad.
Ik heb echter een vraagje: Wil je alleen planten uit de Amazone? Vallisneria komt namelijk uit Azië.

Je kan voor goede en goedkope voedingscapsules lid Backplay contacten vis de pb.

Ik heb echter een vraagje: Wil je alleen planten uit de Amazone? Vallisneria komt namelijk uit Azië.

Da was ok vergeten heb me weer even verdiept en het een en ander uitgezocht dan zou ik voor de Egeria Naja's ,Potamogeton Gayi en een Alternanthera gaan en de al genoemde echinodorus

Valseneria doet het prima zonder.

Zelf vindt ik de sticks van easy life fijn werken.

k heb echter een vraagje: Wil je alleen planten uit de Amazone? Vallisneria komt namelijk uit Azië.
Wikipdia

The genus is widely distributed in tropical and subtropical regions of Asia, Africa, Europe, and North America.

Dus inderdaad niet in zuid-amerika.

Wikipdia

The genus is widely distributed in tropical and subtropical regions of Asia, Africa, Europe, and North America.

Dus inderdaad niet in zuid-amerika.

Dat was ik zoals ik al schreef in mijn laatste bericht vergeten . Bedankt voor je info

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan