Wat is er nieuw

Stek van een rode tijgerlotus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dennis78
  • Startdatum Startdatum
D

Dennis78

Guest
Hallo allemaal
IK probeer al tijden een mooie rode tijgerlotus te kopen voor mijn aquarium
IK weet dat dit wel even gaat duren voor ik dit bereik, maar dat is ook gen probleem
Wat wel een probleem is nameliijk dat ik deze nergens kan kopen.
Er is 1 Roterdamse webshop, maar die zit tot Augustus dicht.
Is er toevallig hier onder de Aquarianen iemand die mij aan een stek zou kunnen helpen uiteraard tegen betaling.
Vriendelijke groet

Dennis

Goed ik begrijp dat niemand daar een stek van heeft, die webshop in Rotterdam vind ik wat kleur betreft mooier dan de rest want ja ik ken tante google ook zeker wel
Las alleen hier dat mensen wel eens stekjes hebben van planten en dan tegen betaling ze opsturen
Maar ok ik zal de tijd uitzingen tot 5 Augustus

Goed ik begrijp dat niemand daar een stek van heeft, die webshop in Rotterdam vind ik wat kleur betreft mooier dan de rest want ja ik ken tante google ook zeker wel
Las alleen hier dat mensen wel eens stekjes hebben van planten en dan tegen betaling ze opsturen
En jij denk daadwerkelijk dat jij ook echt precies die tijgerlotus krijgt als die op de foto?

De kleuren van zo'n Tijgerlotus zullen zich aanpassen aan de situatie in jou bak. De mate van roodkleuring is ondermeer ook afhankelijk van de aangeboden lichtintensiteit. Je hoeft overigens niet te wachten tot 5 augustus. Er zijn legio plekken waar je het gevraagde product a la minute kunt krijgen.

Hier bij de lfs (pets place) hadden ze er laatst wat op voorraad. Mocht er ook zo'n winkel bij jou zitten of een andere zaak met aquariumafdeling/een aquariumwinkel zijn deze vast te bestellen voor je

Allemaal hartelijk dank ik ga er mee aan de slag

En jij denk daadwerkelijk dat jij ook echt precies die tijgerlotus krijgt als die op de foto?
'Denken doe ik helemaal niks kan er alleen maar op hopen dat ik hem net zo krijg natuurliijk

Ik kan je vertellen met een mooie antwoord. Dat je die niet krijgt.

Meestal krijg je hem als knolletje, met een beetje geluk zitten er twee kleine blaadjes aan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan