Stelling van 08-05-2024: Vissen hoeven niet elke dag te eten

Wat moeten we daar nu mee, serieus nemen of worden we voor de gek gehouden.
 
Dat is serieus Bert want dat heeft Colin ook in zn fotoalbum gepost en ik denk dat de kids niet hebben opgelet.
 
Ok john,,,gereageerd zonder het album te lezen, is niet de schuld van de kid's maar meer dat de kinderen de vissen niet mogen voeren.
 
Ja Friesian,,maar het dak is wel gevallen.
 
Ok john,,,gereageerd zonder het album te lezen, is niet de schuld van de kid's maar meer dat de kinderen de vissen niet mogen voeren.
Tja soms kun je 10x iets tegen kids zeggen maar lijken ze er bloemkolen in te hebben;)
Het beste is om voer hoog weg te zetten maar ja vaak weet je dat wel.
Het was vast goed bedoeld van de kids:deal:
 
Dit was serieus een gevalletje kind is sneller bij het voer dan papa bij zijn kind :ROFLMAO:
looney tunes heart GIF by Looney Tunes World of Mayhem

:)
 
Die snap ik niet
Ik ook niet. Niets beter dan kinderen vroegtijdig leren voor dieren te zorgen. Daar hoort weleens een ongelukje bij. Maar een emmertje en stukje slang los je dit zo op. En dan hebben de kids geleerd dat teveel voeren niet goed is voor visjes en ze ziek kan maken. Volgende keer letten ze dan meer op.
 
ColinH foto album even doorgelezen, ik begrijp dat de kinderen de vissen gevoerd hebben.

Als ik dat vooraf gelezen had in het dagboek, dan was die berg voer in de bak aan mij voorbij gegaan zonder te reageren, maar nu met een glimlach naar de kid's.
 
ColinH foto album even doorgelezen, ik begrijp dat de kinderen de vissen gevoerd hebben.

Als ik dat vooraf gelezen had in het dagboek, dan was die berg voer in de bak aan mij voorbij gegaan zonder te reageren, maar nu met een glimlach naar de kid's.
Ach Bert je kan niet alles lezen en toevallig had ik het wel meegekregen maar ik denk de meeste leden niet hoor;)
Ik krijg voor elke post die ik lees een mooi bedrag van 0,00 euro betaald dus daarom lees ik wel veel:DD:pp
 
Terug
Bovenaan