Wat is er nieuw

Steun attentie John

Goed om van je te horen, John! Ik duim voor je, voor een goed herstel! 💪🏻🙏❤️

Zeker goed om wat te horen, we denken en steunen allemaal mee in deze tijd voor je John.

Fijn om wat van je te horen John we hebben je gemist!

Fijn om weer wat van je te horen John, top 💪

Een upje voor John
IMG_9304.jpeg

Fijn om op deze manier wat van je te horen John, we hopen met ons allen je hier weer wat vaker te zien in de toekomst, voor nu blijven werken aan herstel 🙏.

Ik hoop John dat er op een zeker moment komt in de toekomst, waarbij we je weer rustig aan in het goede morgen topic gaan zien.
Maar niet meer om 5 uur opstaan hoor.

Ik hoop John dat er op een zeker moment komt in de toekomst, waarbij we je weer rustig aan in het goede morgen topic gaan zien.
Maar niet meer om 5 uur opstaan hoor.
En dan een beetje gaat leren om op de klok te kijken 🙂 , dus niet om 16:45 al goede avond zeggen....:deal::DD

Even een upje nog.

John, nog ff en je mag de houten wielen weer oppompen. :DD

Nog maar eens een upje voor John.

Hoe gaat het nu met John en de kinderen?

Er is een mooi bedrag van ruim E600,- opgehaald door alle leden. Dit bedrag zal na de pinksteren overgemaakt worden.

Namens beheer willen wij iedereen die een bijdrage heeft gedaan in welke vorm dan ook onzettend bedanken ❤️. John en de kinderen hebben zo iets om naar uit te kijken naar de toekomst toe als ze ergens heen willen met bv overnachting etc.

Het is een heel mooi bedrag geworden! Hopelijk kunnen John en de kids er wat leuks van gaan doen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan