Wat is er nieuw

Stof voor zelf een watervlooien net te maken

FrankW

Well-known member
Lid geworden
2 november 2021
Leeftijd
64
Ik weet eigenlijk niet onder welke rubriek ik deze vraag moet stellen maar ik hoop dat ik met overige techniek goed zit. Ik ben bezig met zelf een goed watervlooien net te maken. Met een degelijke niet te slappen telescopische steel. Het probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet weet waar de net stof te koop is. Ik denk na wat google werk dat het iets met een maasgrote van 0,3 mm moet zijn. In ieders geval zo dat de watervlooien en niet doorgaan maar dat het ook niet zo dicht is dat het bijna niet meer door het water te trekken is. In bouwmarkten en zo zie je vaak al netjes voor een paar Euro met een Bamboe steel. Dat is niet wat ik zoek maar daar zit wel vaak de juiste dichtheid stof op. Weet iemand misschien waar zo'n net stof te koop is of een webshop waar het te koop is? Alvast bedankt voor jullie mee denken.

Kun je niet iets als een pantykous gebruiken?
Zelf gebruik ik een lange stok en daarop heb ik met een tyrap een aquariumnetje vastgemaakt die fijnmazig is.

Met een gordijnstof , zo een witte van vroeger die bij je oma hing .

IK wil een wat groter net maken John. Ik heb nu zo'n ding van Hornbach met een bamboe steel en dat werkt goed maar ik wil iets met een langere steel wat toch nog makkelijk in de auto mee te nemen is. Panty is het niet. Ik wil het ook voor witte mug gebruiken. Daar gebruik is dat goedkoop netje ook voor. 1x een inverstering doen in een goed net en dan heb ik er jaren plezier van.

Zoiets zou misschien wel kunnen Erwin. Ik heb ook eens op Temu rond gekeken. Er is ook stof die ze bv voor een paar centen gebruiken voor bv bruid sluiers.

Of zoeken op klamboenet.

Dank jullie voor het meedenken

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan