Stomme vis!!!


S

Sterrekind

Guest
Zit ik net op mijn bank hier de visjes te bekijken, zie ik mijn zwarte moor ineens wegduiken tussen twee stenen in, en niet meer terugkomen. Ik snel de steen aan de kant getrokken, zat ie gewoon klem tussen de stenen in! Hij heeft een schaafwond nu op de zijkant, net of de matzwarte laag er af is, en ik zie goudkleurige schubbetjes.

Dit had ie vorige week ook al een keer en ik dacht eerst dat hij gewoon langs een steentje gezwommen was, maar hij zat nu net echt klem! Heb gelijk de stenen zo neergezet dat ie er niet meer tussen kan duiken, maar vind het zo zielig , die schram op z'n lijfje. Hopelijk geneest het snel
 
Tja, dat is niet leuk,maar goed dat je ze uit elkaar gedaan heb.
Nu maar afwachten,he.
 
Komt vast wel weer goed toch ? Kan er moeilijk een pleister op plakken, of een kusje op geven ;-)
 
Niet slim van de vis, het is dus maar goed dat je de stenen nu anders hebt neergezet.
Het heelt vast wel weer ;)

Een pleister wordt wat moeilijk, maar je kan er best een kusje op geven hoor :D
(maar of de vis dat nou zo leuk vind ....)
 
6912511-Callum-kissing-the-Wrasse-Fish-aka-Wally-0.jpg



mwoa...
 
Klopt Bertus, en mwoa... mijn plaatje doet het niet! Jammer, t was een mooie.
 
Komt wel goed, Braampje was ook een keer goed beschadigt door Boeddha en was na een paar dagen al weer genezen :D
 
Als ik het niet had zien gebeuren had ie denk ik gewoon doodgegaan tussen die stenen in. Dom diertje.
 
Sneu hea, gelukkig gebeuren dat soort dingen meestal als iemand erbij is :p
Tis maar goed dat wij zo graag naar onze vissies kijken :D
 
Ja ze zijn wel erg nieuwsgierig he?
Ik denk dat het vanzelf wel weer geneest..
Gewoon even in de gaten houden of het niet erger wordt.
 

Terug
Bovenaan