tuinkabouter zei:dankje, het was echt een takke werk om alles netjes in elkaar te zetten..
maar ik blijf het beter vinden dan stekkerdozen in stekkerdozen steken om maar genoeg contacten te krijgen voor alle apperatuur.
en of ik alle 13 contacten nodig heb... geen idee, misschien ooit als ik de bak ombouw naar zout water?
maar nu ik er toch mee bezig was kon ik het maar beter overkill maken dan dat ik later toch weer een stekkerdoosje erin moet steken..
RichD1011 zei:joh die gembird is wel verrekte handig zo te zien, nou binnenkort maar even een bestellingkje doen dan.
C�dric Vleminckx zei:RichD1011 zei:joh die gembird is wel verrekte handig zo te zien, nou binnenkort maar even een bestellingkje doen dan.
Het forum gaat nog een online verdeler in aquariumspullen worden zo te zien :d :d
biljoenblik zei:C�dric Vleminckx zei:RichD1011 zei:joh die gembird is wel verrekte handig zo te zien, nou binnenkort maar even een bestellingkje doen dan.
Het forum gaat nog een online verdeler in aquariumspullen worden zo te zien :d :d
Je zou bijna een winkel beginnen......
Ohh dat zijn ze al.
Linkje bestaat nog, maar het materiaal van de (wederom van een ander forumlid gekopieerd...) foto hebben wij er nog niet gevonden... Jij wel?C�dric Vleminckx zei:
Mascha&Ivo zei:Linkje bestaat nog, maar het materiaal van de (wederom van een ander forumlid gekopieerd...) foto hebben wij er nog niet gevonden... Jij wel?C�dric Vleminckx zei:
Zo ja, waar dan? Delen graag! Dat is namelijk veel relevanter en interessanter dan link en foto klakkeloos kopieren.
Zo neen, wat is dan wel de toegevoegde waarde van dit bericht?
Ludger zei:
Dat was al lang duidelijk. En intussen is het ook duidelijk dat je niks anders hebt gedaan dan wat knippen en plakken.C�dric Vleminckx zei:Mascha&Ivo zei:Linkje bestaat nog, maar het materiaal van de (wederom van een ander forumlid gekopieerd...) foto hebben wij er nog niet gevonden... Jij wel?C�dric Vleminckx zei:
Zo ja, waar dan? Delen graag! Dat is namelijk veel relevanter en interessanter dan link en foto klakkeloos kopieren.
Dat kwam uit dit topic.
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... Post653544
Mascha&Ivo zei:Dat was al lang duidelijk. En intussen is het ook duidelijk dat je niks anders hebt gedaan dan wat knippen en plakken.C�dric Vleminckx zei:Mascha&Ivo zei:Linkje bestaat nog, maar het materiaal van de (wederom van een ander forumlid gekopieerd...) foto hebben wij er nog niet gevonden... Jij wel?C�dric Vleminckx zei:
Dat kwam uit dit topic.
http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... Post653544
Antwoord op de gestelde vragen heb je niet, zodat je bericht maar biar weinig relevants en concreet bruikbaars toevoegt.
Als je die antwoorden niet hebt of niet wil delen prima, maar dan geef dat gewoon aan.Mascha&Ivo zei:Linkje bestaat nog, maar het materiaal van de (wederom van een ander forumlid gekopieerd...) foto hebben wij er nog niet gevonden... Jij wel?
Mascha&Ivo zei:Dat zal vast, maar de gestelde vragen waren om andere forumleden te helpen en die beantwoord je niet:
Als je die antwoorden niet hebt of niet wil delen prima, maar dan geef dat gewoon aan.Mascha&Ivo zei:Linkje bestaat nog, maar het materiaal van de (wederom van een ander forumlid gekopieerd...) foto hebben wij er nog niet gevonden... Jij wel?
C�dric Vleminckx zei:
Niwla zei:C�dric Vleminckx zei:Maar om terug on-topic te gaan: volgens mij is de vraag van TS meer dan voldoende beantwoord: Zolang je er niet 6 gourmetstellen op aansluit is met 1 of meerdere stekkerdozen gebruiken helemaal niks mis.
Ja hoor, ze is meer dan voldoende beantwoord. 😉
C�dric Vleminckx zei:Niwla zei:C�dric Vleminckx zei:Maar om terug on-topic te gaan: volgens mij is de vraag van TS meer dan voldoende beantwoord: Zolang je er niet 6 gourmetstellen op aansluit is met 1 of meerdere stekkerdozen gebruiken helemaal niks mis.
Ja hoor, ze is meer dan voldoende beantwoord. 😉
Een beetje het idee van de situatie in sommige studentenhuizen of flats 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.