Wat is er nieuw

Stress met UPS!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sanneke80
  • Startdatum Startdatum
S

Sanneke80

Guest
Even iets vertellen hoor, wat een stress.... :stom:

Ik had nieuwe garnaaltjes besteld bij rendo en die worden met UPS verstuurd.

Ik kreeg netjes een melding dat ze gisteren zouden aankomen.

Maar gister werd vandaag.

En vandaag werd morgen!!!

Ik super kwaad omdat de dag van aankomst steeds maar verschoven werd.

Dus gebeld, alleen het keuzemenu gaf geen optie om een medewerker te spreken te krijgen. maar ik heb via omwegen toch iemand kunnen spreken.

Ze waren erg aardig maar, Ze konden er niks aan doen.

Ging ik niet mee akkoord en ik zou worden teruggebeld.

Idd al snel belde iemand terug en die zei dat er idd iets fout was gegaan.
Maar de bezorging bleef hetzelfde dat ik het pakket morgenavond pas zou krijgen.

Omdat het om levende dieren ging, mocht ik het pakje ook komen halen in Eindhoven.

Dat gaat niet (heb enkel een scootmobiel en geen auto)
En waar betaal ik anders verzendkosten voor.

Er zou weer overlegd worden en ik werd super snel weer teruggebeld.

Ups erkende haar fout, dit had nooit mogen gebeuren en ze vroeg of ik nog een uurtje thuis was. Dat was ik, de boodschappen konden wel wachten.

Ze hebben direct een bezorger met pakket in de auto gezet en hij was er ibinnen het uur!

Ondanks de fout, vind ik dat ze het super goed hebben opgelost.

En de garnaaltjes? Er waren er drie net dood, te zien aan de kleur, maar de rest leefde gelukkig nog!!! Bij de white pearl zag ik net zelfs al wat vervellingen liggen.
Heb 20 white pearls en 20 blue dream/velvet

De garnaaltjes zijn vanaf maandag ochtend op reis geweest!
Gelukkig hoefden ze niet nog 30 uur langer in die zakjes.

Pfff, al met al is het dus nog goedgekomen.

Mooi dat het is opgelost al blijft het jammer van die 3. Zelf bestel ik nu bij garnalenparadijs maar heb ook wel bij Rendo besteld. Gelukkig is er toen niks mis gegaan.
Veel plezier van je garnaaltjes.

Zo, das zeker stress!
Gelukkig is het toch nog goed opgepakt door UPS, een zijn je garnaaltjes er toch nog goed afgekomen! Wel jammer van die drie natuurlijk. 🙁

Tja.. er is altijd een risico dat de bezorging vertraging oploopt, met alle risico's van dien, da's het spannende er aan.
Wel netje opgepikt door UPS moet ik zeggen.

Vooralsnog heb ik goede ervaring met Rendo en UPS.

Thanks! Een foutje of vertraging kan altijd, maar hoe ze het hebben opgelost vind ik echt heel erg netjes. Ze doen het goed, zijn goed de eerste nacht doorgekomen.

Had voor de blauwe een mooie zwarte bodem, alleen das een foutje, want he ziet ze amper, hihi. Ga er later wel een lichtere kleur zand in doen. Ik laat ze nu even lekker bijkomen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan