stroom uit val en sneeuw in Texas dit is het resultaat

Ik heb er een aantal video's van gezien ja. Zeer uitzonderlijk weer daar, waar men niet op berekend was. Een beetje wat wij laatst hadden, maar dan x 3. Die kwekerij zit op 70 km van de Mexicaanse Golf, subtropisch gebied en toch wist polaire lucht daar even voet aan de grond te krijgen.

Vreselijk voor veel mensen maar zeker ook voor de vissen. In dit geval duizenden tegelijk dood. Wat zal het daar gestonken hebben.

Zelfs de zwaarddragers en veel van de guppen hebben het niet gered, dat wil wel wat zeggen.
 
Het viel me nog mee trouwens dat die man in dit filmpje handschoenen draagt. De dag ervoor was hij alle dode vissen met zijn blote handen eruit aan het scheppen. Walgelijk en onbegrijpelijk. xD Ik vind het idee al goor als een vis nog maar net dood is.

Leuk weetje: die man is 70 jaar oud. Hoe dan, haha. Blijkbaar doet het je goed als je veel bukt en tilt en heen en weer loopt in je eigen vissenfacility.
 
Het viel me nog mee trouwens dat die man in dit filmpje handschoenen draagt. De dag ervoor was hij alle dode vissen met zijn blote handen eruit aan het scheppen. Walgelijk en onbegrijpelijk. xD Ik vind het idee al goor als een vis nog maar net dood is.

Leuk weetje: die man is 70 jaar oud. Hoe dan, haha. Blijkbaar doet het je goed als je veel bukt en tilt en heen en weer loopt in je eigen vissenfacility.
ja hij blijft lekker bezig en het kweken en geeft veel voldoening
 
Terug
Bovenaan