Stroomstoring wat nu?


Ramonvw

Well-known member
Lid geworden
31 augustus 2016
Berichten
118
Leeftijd
30
Locatie
Poeldijk
Zoals de titel al aangeeft geen stroom? Nu zal met deze warmte dat geen ramp zijn voor de tempratuur maar me pomp staat natuurlijk ook stil?

Iets wat de situatie kan helpen of gwn kijken hoe het gaat? Bak 60L

Groet,

Ramon
 
Je kan weinig doen dan hopen dat het snel weer werkt. Vaak kan enkel uren geen kwaad met een binnenfilter omdat de bak ook zuurstof bevat. Niet direct in de paniek modus schieten hoor;).
 
Komt goed, kan een aantal uren duren zonder dat het gevolgen heeft.
Bij mij heeft een extern filter ooit wel 12 uur stil gestaan, zonder gevolgen. Ik kon iets verhoogd NH3/NO2 meten maar niet direct verontrustend. Heb het in de gaten gehouden en het filter heeft het omzetten eigenlijk meteen weer opgepakt. Een paar uur later kon ik niks meer meten.

Ik wil niet zeggen dat het altijd zo gunstig verloopt, maar een paar uur moet sowieso kunnen al is het natuurlijk beter van niet.
 
Ik ben geen chemicus maar omdat het een binnenfilter betreft heb je dacht ik diffusie van zuurstof en valt het vaak mee.
 
Bedankt we gaan het even aankijken!
 
Of je moet toevallig een accu (AGM) hebben liggen met een omvormer, dan kun je die aansluiten.
Maar over het algemeen hoeft een kortstondige stroomstoring geen grote problemen te geven.
 
Je kan ook de netbeheerder bellen om te vragen wat er loos is en wat de verwachting is. Vaak kun je dat ook nog wel op de site vinden.
 
Het was inderdaad bekend! Na een uur of 2 zonder stroom springt deze net weer aan bedankt allemaal!
 

Terug
Bovenaan